2014. február 10., hétfő

giryafit 2. hét, kiborulás

Igen, kitartó vagyok és belevágtam a 2. hetembe is. Ez azt jelenti, hogy ma volt a 3. edzésem. Ennek örömére, ma meg annak hogy nagyon pocsék kedvem van egy ideje, emeltem a súlyon. Mivel sokan vagyunk az órákon ezért csak egy súllyal végezzük a gyakorlatokat. Az első két órán 4 kg-os súllyal dolgoztam végig. Na most magamhoz vettem egy 6 kilósat is, de azért a kisebb is oda volt készítve.
És láss csodát, egy gyakorlatsor kivételével mindnél a nagyobbat használtam. Azért éreztem is, főleg a hátam tájékán. Kíváncsi leszek holnap milyen hatása lesz.

Mint fentebb írtam a lelki állapotom nem túl rózsás mostanság. Ez valahol január közepén kezdődött és még mindig nem indultam el kifelé a gödörből. Már csak azt remélem az alját már elértem és kifelé jövök belőle. Ma sem volt kedvem igazán edzeni menni, legszívesebben hazajöttem volna munka  után és egész este az ágyon feküdtem volna abban a pózban ahogy rávetettem magam. De szerencsére erőt tudtam venni magamon és nekiveselkedtem. Nem mondanám, hogy nincs energiám, de valami nincs rendben az tény. Az edzés gyógyír mindenre, csak össze kell szorítani  a fogam és csinálni, csinálni.

Bea pedig mindig segít, a múlt hetet így tudtam átvészelni!
(Most csak így sikerül valamiért)

2014. február 4., kedd

elvesztettem a fonalat

Na most azt sem tudom hol folytassam a mondandómat!

Bejegyzés az utóbbi időben egyáltalán nem volt. Magyarázat igazából nincs, nem is keresek, nem is mentegetőzök.
Gyors összefoglaló a kimaradt időszakról: a fegyencedzést kicsit hanyagoltam, inkább súlyzóztam. A futás maradt, még hidegben is, általában tudom/tudtam tartani a heti két alkalmat, most 1228 km-nél járok, nem rossz, de lehetne jobb is (ugye októberben volt meg az 1000 km) és hurrá végre volt hóban futás is :)
Februártól próbálom odatenni magam, elterveztem hogy a héten veszek 10 alkalmas bérletet, egyenlőre úgy néz ki Sugár Fitness lesz. Márciustól pedig megcsináltatom az AYCM kártyát. A heti két futás mellé szeretnék még 2-3 edzést betenni. A héten próbáltam a giryafit órát és szerintem lelkes látogatója leszek. A hot iron-t is tervezem kipróbálni és a spinninghez is szeretnék időnként visszatérni. Na ha ettől nem lendülök formába akkor semmitől sem.
A fentiek közül próbált már valaki valamit, vélemény?

Kaja terén kevésbé vagyok büszke magamra. A lelki állapotomat tükrözi, hogy eléggé össze-vissza eszek főleg miután hazajövök melóból. Ezért is akarok esténként eljárni edzeni, mert akkor itthon már tényleg csak azt eszem amire szüksége van a szervezetemnek, felesleges hülyeségekkel nem tömöm magam. Amíg nem vagyok itthon, addig nem látom a hűtőt. Hiába nem tartok itthon szemét kaját, akkor is sikerül lelkifurdalást csinálni magamnak.

Csak optimistán:


2013. november 10., vasárnap

hétvégi terv teljesítve!

Igen voltam futni! 10,1 km. A hétvégén remekül teljesítettem és ma még az eső sem esett!

2013. november 9., szombat

esőben

Már ez a második hétvége amikor esőben futok, ja és a hatás kedvéért szélben. Múlt hét vasárnap volt az első novemberi futásom. Ma lenyomtam a harmadikat összesen eddig 31,53 km. Még a holnapi napon gondolkozom. Ki kell használni minden percet amikor nem szakad. Azért túlzásba sem akarom vinni, de a hétvége az egyetlen olyan időpont amikor talán még világosban futhatok. És ugye a kilométereket gyűjteni kell, ha teljesíteni akarom a tervet!
Jó persze mehetnék reggel is munka előtt, de az a baj, hogy nincs felesleges 50 percem, mert ugye az alatt elkezdeni sem érdemes. Meg egyenlőre el sem tudom képzelni, hogy a csipa kivakarása után már fussak is. Nem mondom, hogy soha, de egyenlőre távol áll tőlem.

Egyébként lehet hülyeség de gondolkodom egy tetováláson. Valamilyen futással,mozgással kapcsolatos dolog nagyon tetszene, főleg azért mert minden nap emlékeztetne arra, hogyan lettem lusta disznóból az aki vagyok, meg persze, hogy mit érhetnék el még. Ez lehet giccsesre sikeredett.


2013. október 27., vasárnap

1000 km

Sok minden kimaradt az utóbbi időben pedig nem tétlenkedtem. Lefutottam a félmaratont szeptemberben 2:08:09 alatt, tavasszal ezt szeretném megjavítani.

Mint tudjátok elég régóta futok. Ha jól számolom 2007 év eleje óta. 2010 szeptemberében kaptam meg a sportband-et azóta szorgalmasan gyűjtöm a kilométereket. Idő közben okostelefonra váltottam és jött a nikerunning applikáció.
Elég sok kihagyás volt az évek során, a múltkor visszanéztem a feltöltött futásokat és volt olyan hogy akár két hónap is kimaradt, a nyári nagy melegekben pedig volt hogy csak havi egyszer botorkáltam el futni. Próbálkoztam időközben a runkeeper alkalmazással is, de azt nem szerettem. Ennek következménye, hogy néhány futás nem került feltöltésre, volt olyan ami a lemerült telefon miatt maradt ki.

Egy szó mint száz, 140 futás került feltöltésre 2010 szeptembere óta ebből jött össze az 1000 km. Most a nikerunning profilom már zöld helyett kékre színeződött. A következő szint 2500 km után jön, vagyis 1500 km-t kell teljesítenem és már lila leszek. 
Erre a következő 1500-ra kellene kitűzni valami ésszerű határidőt!





Próbálok visszaszokni az írásra, ezzel is motiválva magam. Az egyéb edzésekről, mint fegyencedzés, tabata vezetek naplót, de visszamenőleg nem fogom posztolni őket, felesleges.

Lehet erre a teljesítményre valaki azt mondja, nem nagy cucc, de én igen is büszke vagyok magamra és sosem felejtem el honnan indultam.!


2013. augusztus 14., szerda

esős


A mai nap időjárását gondolom senkinek sem kell bemutatnom. Ennek ellenére, vagy inkább a hűvös időn felbuzdulva összebeszéltünk kolléganőmmel és munka után kimentünk a szigetre futni. Persze akkor kezdett el pötyörögni az eső mikor kiértünk, de úgy voltunk vele, egye fene. Szerencsére elviselhető volt. A hőmérséklet pedig tökéletes.
Egy kicsit visszafogtam magam és csak 5,82 km-t futottam, nem akartam, hogy a kollegina rám várjon az esőben. Ő is ügyesen teljesítette az 5 km-t ne sokkal utánam :) Grat!
Hazaérve lenyomtam még egy kört:
  • fekvőtámasz előre dőlve 2x20
  • fél guggolás 2x35

2013. augusztus 13., kedd

Sziget, következmények és a mai nap

A vasárnap délelőtti futásról már írtam. Délután Sziget Fesztivál záró nap rengeteg jó koncert, sok sör és hajnali gyros.
Egész este táncoltam, hajnali 5 körül kerültem ágyba. Hétfőn szintem mozdulni sem bírtam, annyira fájtak az ízületeim. A végig ugrált balkán disco megtette a hatását. Szerencsére hétfőre sikerült szabit kivenni.
A mai délutánra becsúszott egy trécselős fagyizós program egy kis lelkifurkával megspékelve.
Este nyolctól torna!

Két részre bontottam az edzést, az egyik fele a napi kihívás kombinálva még két másik gyakorlattal, a másik fele természetesen fegyenc.

1. blokk, 3 kör:
  • bolgár kitörés 10 mindkét lábbal
  • karhajlítás (tricepsz) 10
  • plank 1 perc
2. blokk, most gyakorlatonként csináltam végéi, úgy döntöttem most ezzel nehezítek:
  • fekvőtámasz előre dőlve 2x20
  • béka lábemelés 2x25
  • rövid híd 2x25
Most az a terv, hogy 2-3 köröket csinálok a fegyencből, vagy a fenti módon csak egy kör, de akkor gyakorlattípusonként, addig amíg nem megy könnyedén az egész. Jó alapokat akarok.
Egy kis Sziget idézés!