2011. március 10., csütörtök

chest back

Ma jutott el hozzám ez a rész, mert mikor a dvd-t megkaptam nem stimmelt vele valami és nem indította el a gép.
Töredelmesen bevallom, nagyon rettegtem tőle. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy női fekvővel csináltam végig, így is kemény volt. Értelemszerűen még nem tudom elég mélyre leengedni magam, de még így is várakozáson felül teljesítettem.
A hátas gyakorlatok helyett súlyzósakat csináltam, mivel nincs rúd amin szenvedhetnék.
A mellkasomban eddig még nem érzek fájdalmat, de a karom úgy éreztem duplájára dagadt az erőlködéstől. Azért be kell vallanom jól esett, érzem hogy van ott valami csak még felszínre kell hozni.

Lassan 2 hete csinálgatom rendszeresen az edzéseimet és már úgy érzem van hatása.
Furcsa ez a p90x edzés, eddig mindig egész testes programokat csináltam. A mai után támadt egy kis hiányérzete, csináltam még egy kis térdrugót, meg swinget súlyzóval, ja és kitörést váltott lábbal:
2x50 térdrugó talajérintéssel
2x50 swing
100 kitörés váltott lábbal

A mai edzésben is volt dive bomber, nem mondom, hogy tökéletes volt de igyekeztem. A legtöbbet a Zuzanna féle kezdőt csináltam, de megszenvedtem 2-3 normállal is.
Kíváncsi vagyok holnap hogy kelek fel.

Ja igen kaja:
tejeskávé, zabkása
krumlifőzelék sült virslive
cikóriakávé tejjel, túró
egy pár füstli mustárral 2 toast kenyér, kefír
egy bögre kakaó (cica édesítővel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése