2011. március 20., vasárnap

csak keményen!!!

Tekintettel arra, hogy a szombati edzés kimaradt az életemből, ma egész testes átmozgatás következett!
Néha már azt hittem leszédülök, de azért másfél órát végigdolgoztam. A szakdoga írás annyira nyomaszt, hogy már csak arra tudok gondolni, hogy mikor tornázhatok.

Rájöttem, hogy szeretek fentről lefelé haladni. Ma csak a 2 kilós súlyzókat vettem elő. Rendesen megdolgoztattam a vállam, a hátam. Általában 10-15-ös ismétléseket csinálok köredzés szerűen. Tricepszeztem és fekvőtámaszoztam, mert azt ki nem hagynám.
Kedvencem jelenleg a fekvőtámaszos keresztbe térdhúzós gyakorlat. Érzem, hogy dolgozik a hátam, a vállam és a karom, mert ugye tartanom kell magam és dolgozik az oldalam és  a hasam is a keresztbe térdhúzós mozdulat miatt.
Mélyhátizom is volt 3 kör.
De menjünk rá az alsó testrészekre!
Guggolás vállszéles terpeszben 50, rugó 50.
Székre fellépés váltott lábbal 100, kitörés váltott lábbal 100. Na és ebből két kör.
Hasnál főleg alhas 100-100.

A végén a jól megérdemelt nyújtás!
A stressz miatt becsúszik néha egy kis nasi :(

A végére egy kis szépség a kívánság listámról:




Nagyon kellene már egy másik cipő, mert mindig szegény pegasust nyúzom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése