2011. március 11., péntek

csak simán péntek

Szokásos reggeli! Egyre könnyebben kelek reggelente.
A délelőtti torna nem maradt el. Főleg felsőtestre dolgoztam. Bicepsz, tricepsz váltva. Némi fekvőtámasz, swing.
Ja igen, mélyhátizom. Csináltam még néhány kör farizom gyakorlatot. Király volt!
Tízórai: kefír
Ebéd: kis adag kínai (rizzsel, szerintem át fogok állni erre)
Uzsi: cikóriás tejeskávé
Vacsi: sajtkrémes toast kenyér 4 szelet lilahagyma
Egy kis bűnözés: tea mellé keksz, aszalt szilvás krémtúró (nem tudtam ott hagyni a polcon, úgy éreztem meg kell kóstolnom!)
Még van egy grapefruitom amit szerintem hazaszállítok mert ma már nincs kedvem szenvedni vele.
A szokásos esti kefír ma is meglesz.
Gondolkodom azon, hogy  pakolás előtt még megcsinálom a nyújtást.

Holnap délelőtt megyek Egerbe osztálytalira (7 éve hogy érettségiztünk, nem semmi)
Szerintem viszem haza a futócuccot mert vasárnap már otthon leszek és csak kedden jövök vissza. A kitűzött célt teljesítenem kell! Még 6 futást kell teljesíteni március 20-ig. Bele kell húzni!

Egy remek muzsika a nap lezárására!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése