2011. március 17., csütörtök

kisebb kudarc :(

Nagyon úgy fest a dolog, hogy nem lesz teljesítve a futásos terv. Ma csak akkor nem esett amikor ebédeltem. Az viszont vigasztal, hogy nem voltam tétlen.
Tegnap délután beiktattam az említett edzést. Jó kis felsőtest átmozgatás volt. Visszahoztam a 2x1 kg-os lábsúlyomat ami kiválóan alkalmas karra is így már 3 kilóval tudtam dolgozni a 2 kilós kézi súlyzókkal együtt.
Volt bőven fekvőtámasz (ahhoz képest mennyire gyatrán indult már egész jól megy), 10-es körök elég sokszor. Most nem volt kedvem jegyzetelni, de szerintem 5-6 ismétlés simán teljesítve. A tricepszet is rendesen megdolgoztattam, a bicepsz sem panaszkodhat.
Hátra is volt pár kör, a mélyhátizom sem maradt ki. Már egész pofás ha megfeszítem.

A bal felem lassabban fejlődik, remélem azért valamikor kiegyenlítődik a küzdelem.
A kedvencem a has alatt keresztbe térdhúzás volt amit fekvőtámasz pozícióból indítottam (szakszerű megnevezést nem tudok).
Szeretem az innen onnan ellesett gyakorlatokat kombinálni.

Ma délelőtt farizom és comb volt vegyesen mindenféle gyakorlattal kb 40 perc. Sok kitörés és guggolás.  Megy egy kis nem kívánt hasizom, de kell az is néha.
Kajával jelentem visszatértem a normális kerékvágásba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése