2011. március 7., hétfő

na az első!

Úgy döntöttem nem hagyományosan dokumentálom mindennapi tevékenységeimet. Már lassan 5 éve sportolgatok, hol egyedül, hol csoportosan. Sokáig jártam tae bo-re, de mostanában inkább az otthon edzés híve vagyok. Másik közkedvelt tevékenységem a futás és is valamikor akkortájt kezdődött. Régen nagyon utáltam mozogni, de ez az egyetem alatt 180 fokos fordulatot vett. Hála egy bizonyos szobatársnak (nevezzük egyszerűen Zsuzsinak).
Nem az a célom, hogy ledobjak egy tizest, nem is lenne túl esztétikus látvány. 176 centihez simán jó a 65 kg átlag súly. De nagyon szeretnék erősödni. Alkatomat tekintve az úgynevezett körte, vagy gitár típus vagyok. Úgy érzem szükségem van egy kis felsőtest táji izomzatra az arányosság kedvéért.
Nem tudom mennyire leszek lelkes, de saját érdekemben igyekszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése