2011. március 28., hétfő

Nivea Fitness Tour '11 Miskolc



10/7!
Nem is rossz!
A program nagyon tetszett. Nem ez volt az első ilyen rendezvényem.

Na akkor rövid beszámoló:
A program első része inkább dance aerobic szerű órákat tartalmazott (3 db), aztán kangoo és port de bras, erősítő aerobic, f.i.t., iron workout, újabb dance aerobic és a végére body art.
Nálam az utolsó 3 edzés maradt ki, mert jönnöm kellett vissza Debrecenbe.
A táncos órákban nem vagyok annyira képben, de azért hősiesen végigcsinálom azokat is. Néha kicsit máshogy sikerül, de nem baj a lényeg, hogy mozogjak.
Rájöttem, hogy a zumba még mindig nem az én sportom, pedig sokan imádják. Én alapvetően jobban szeretem azokat a mozgásformákat amiben van egy kis erősítés.
Az erősítő aerobic remek volt csakúgy, mint a Szalka Andis óra. A csaj egyszerűen hihetetlen, és totál maximalista. Kár, hogy a 2. óráját már nem tudtam csinálni.
A tisztességes nyújtás elmaradt tegnap így most van egy kis izomláz a felső testemben.

Egy kis kritika a szervezőknek! Az eszközös órákra a sportszerek kiosztása elég ésszerűtlenre sikerült (kangoo, iron workout).
Ezt leszámítva nagyon jó volt. Az órák között voltak bemutatók és hasonlók.

Már várom a debreceni programot is, oda is regisztráltam. Szerintem mindenki próbálja ki, mert tényleg jó!
A regisztráció fejében még ajándékcsomagot is kaptunk, tele volt használható méretű NIVEA mintákkal.

4 megjegyzés:

  1. és mennyire volt elviselhető a tömeg? Én kicsit félek, hogy az ingyenessége miatt majd nagyon sokan lesznek. mondd, hogy túlélhető volt :)

    VálaszTörlés
  2. Teljes mértékben! Nem mondom, hogy kevesen voltak, de azért el lehetett férni. Valahol az első sorokban kell elhelyezkedni, mert az a tapasztalatom, hogy valahogy egy idő után hátrafelé csúszik a tömeg, meg aki később áll be az is hátra megy és akkor ott már kialakulhat egy kis tumultus.

    VálaszTörlés
  3. tényleg :) Én ha egyedül vagyok, akkor is hátrafelé sasszézom :)
    De biztató, ha elviselhető volt a tömeg! Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Szuper lehetett ez a rendezvény, én is tuti mennék, ha lenne a közelemben. :)

    VálaszTörlés