2011. március 21., hétfő

Új kihívás

Ma délelőtt előszedtem az egyik kedvenc DVD-m. A tegnap esti edzés után ma úgy éreztem belefér egy újabb torna. A felső testem ma pihentettem, ezért csak a comb+fenék részt csináltam végig!
Mindig meglepődök ezen az edzésprogramon, a combom hihetetlenül megdolgoztatja. Nem hiába nincs belőle extra a dvd-n. A belső és küldő comb rész sem rossz.

A farizomból két kört csináltam. Az elsőt simán, a másodikat 1 kilós lábsúllyal.
Ráhúztam még néhány szintén lábsúlyos oldalt fekvős külső comb és popsi gyakolatot.

A nap többi részére szerintem pihi, vagyis szakdoga! :(
Gondolkozom rajta, hogyha leadom azt a förtelmet megcsinálok egy tavaszi méregtelenítő, salaktalanító kúrát. Valaki tud ajánlani valami kibírható, de hatásos módszert. Még sosem csináltam ilyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése