2011. április 12., kedd

Állapotfelmérés

Először is a tegnapi elmaradásommal kezdem. Futás volt, nem mondom, hogy kiadós csak 6 km. Szerintem vissza fogok szokni a városban futásra, mert a körpályán elég lassan telik az idő és elég szenvedősen megy.

Na akkor a mai napról. Délelőtt torna. Nem súlyzóval hanem saját testsúllyal. Főleg felső testre. Fekvőtámaszos gyakorlatok, hasizom és egy kevés farra.
Gyors zuhany után rohantam az egyetemre (ennek az infónak később jelentősége lesz). Ugyanis Értünk Prevenciós Egyetemi Napok program volt. Elég sok vizsgálatot csináltattam.
Mértek súlyt (ruhában 64 kg), energiafelhasználást (1417 cal, nyugalmi állapotban), testzsír 26,6 izomza 31,5.  Rögtön kérdezték, hogy sportolok e? : D  A vércukrom (3,3 nem éhgyomorra) és a vérnyomásom (122/73)  is teljesen rendben volt. A pulzusom viszont 97 volt, ezen kicsit meglepődtem, meg a mérést végzők is. Majd közöltem velük, hogy fél órája még aktívan tornáztam. Azt mondták így már érthető. Mikor plazmát adok akkor is mindig mérnek vérnyomást és pulzust, akkor az utóbbi mindig 80 körül van.
Voltam hajvizsgálaton is, mondtam, hogy kb 3-4 naponta mosnom kell a hajam. Megvizsgálták valami kütyüvel a fejbőröm és kiderült, hogy valami bakteriális fertőzésem van, a fejbőrömön látszott, hogy nincs minden rendben. Azt mondta a nő, hogy kezeltetnem kellene, mert hosszú távon hajhulláshoz vezethet. Komolyan megfontolom!

Délután megengedtem magamnak egy kis forró csokit a csajokkal, jót dumáltunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése