2011. április 28., csütörtök

csütörtök

Először is nagy szeretettel köszöntöm a negyedik feliratkozót. Üdv! Remélem tudunk egymásnak segíteni, tapasztalatot cserélni, támogatást nyújtani. Mert ez volt elsősorban a célom azzal, hogy nyilvánossá tettem a blogot. Régebben nem igazán értettem, miért kell megosztani valakinek a gondolatait a nagyközönséggel. Aztán rájöttem, hogy ha talál az ember megfelelő témát, már mindjárt más a helyzet. Én személy szerint nagyon megszerettem ezeket a tematikus blogokat.
Az első és legmeghatározóbb élményem Dorka oldala volt. Rá youtube-on keresztül találtam. Rájöttem, hogy nagyon érdekel az amiről ír és amiről videókat forgat. Sokat lehet tőle tanulni. Azóta már nem ő az egyetlen, akit rendszeresen olvasok. Közben kibővítettem az érdeklődési köröm. Nem is gondoltam korábban, hogy edzés és sport területén is lehet hasznos infókhoz, érdekességekhez jutni. Jó látni, olvasni mások tapasztalatait.

A blog írása is egyfajta motiváció számomra. Olyan, mint amikor megvettem mondjuk a futócipőt. Ha már ugye kifizettem érte nem kevés pénzt, akkor ugye illik használni. Így volt ez a téli futócuccal és a többi sportkütyüvel.

A másik dolog, ami úgy gondolom, szót érdemel az Noémi bejegyzése kapcsán fogalmazódott meg a fejemben. Tényleg én is sok embertől hallottam a minek mozogjak vékony vagyok így is kijelentést. Nekem is gyakran mondják, hogy nincs szükségem arra, hogy fogyjak. Ezt egyébként aláírom, de kijelentem, nem is azért csinálom az egészet. A célom az alakformálás, az állóképesség és az erőnlét fejlesztése. A másik dolog, hogy rengeteg ismerősöm van, aki fiatalon gyógyszereket szed. Én nem akarok erre a sorsra jutni. Inkább edzem magam, erősítem a szívem, próbálok úgy táplálkozni, hogy a zsír ne tömje el az ereimet és ne elegyek cukorbeteg közeljövőben. Persze tudom, hogy ez nem csak rajtam múlik. Rengeteg környezeti hatás éri az embert ami ellen nem sok mindent tud tenni.

2 megjegyzés:

  1. Kösssszi!
    Én is azért kezdtem el anno blogot írni, mert egyrészt többen elkezdtük, ezáltal motiváltuk egymást és főként magunkat. Aztán közben én is kiszélesítettem az érdeklődésemet sminkcuccokra....most éppen futóprogramokat tesztelgetek...

    VálaszTörlés
  2. Én is megszerettem a blogírást és rengeteg értékes embert ismertem meg a blogvilágban, aminek nagyon örülök. :) Tényleg hasznos tanácsokat, praktikákattudunk megosztani egymással, jó dolog.

    Sportolni pedig szerintem sem csak fogyási céllal lehet, hanem igenis jól eshet bárkinek a mozgás, szükséges lehet az alakformálás, kondiban tartás. Nekünk kell érezni, hogy mi okoz örömet, ezt mások úgysem tudják. :)

    VálaszTörlés