2011. április 17., vasárnap

dupla!

Sokáig alvós vasárnap reggel! Szerencsére megengedhettem magamnak. Szerintem még kialvatlan voltam a pénteki buli után, mert nem szoktam ennyit aludni általában. Rövid reggeli (padlizsánkrém barna kenyérrel), kis pihi. Stahl konyhája után pedig edzés.
Úgy döntöttem folytatom a múltkor kipróbált edzéstervet. Ma mellkas, hát, has következett. Elég erősnek éreztem magam ahhoz, hogy 3 kilós súlyzóval próbálkozzam.
Kiegészítettem még néhány gyakorlattal. Beletettem egy kis mély hátizom erősítést. A Fitneszanatómia könyvből is végeztem gyakorlatokat. Elég jól sikerült átmozgatnom az edzéstervben felsorolt izmokat. Hasra csináltam néhány kör orosz csavart 2 kilós súlyzóval, és "pihenésképp" betettem még egy bodyrock gyakorlatot.




Mondhatom kellemesen elfáradtam.
Este úgy éreztem van még erőm és kitartásom, úgyhogy lementem futni a pályára.
7,2 km-t futottam 39 perc alatt. Az időm elég jó lett. Betettem néhány gyors szakaszt, szerintem annak köszönhető.
Ma tehát nyugodt lelkiismerettel fekszem le aludni.

Holnap megyek először gyakorlatra, reggel korán kelek. Remélem nem tartanak ott sokáig és egy körül szabadulok. Négyre megyek a csajokkal tablófotózásra, valami csini sminket ki kell találnom addig.
A heti tervről egyenlőre annyit, hogy kedden Debrecenben lesz a Nivea Fitness Tour. Hurrá!! Ha le nem szakad addig az ég én ott leszek. A csajokat is szerintem sikerült meggyőzni, szerintem ők is regisztrálnak és jönnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése