2011. április 16., szombat

életjel :)

Tudom, kicsit hanyagoltam a blogot a héten! Mentségemre legyen én rohangáltam az indexek miatt az egyetemre, mert én lakom a legközelebb. Nem nagy teher, de nem tenném meg bárkinek.

Jut eszembe üdvözlet a harmadik feliratkozónak! Köszönöm!

A héten búvárkodtam egy kicsit a neten edzésterv ügyben. Találtam egy klassz oldalt ami tele van tanáccsal, van edzésterv és vannak fényképpel bemutatott gyakorlatok is. Úgy gondoltam, próbaként megcsinálom a három napos edzéstervből a váll, bicepsz, tricepsz részt (a nyak részt direkt kihagytam). Kezdetnek úgy gondoltam elég a 2 kg-os súlyzó. Az ismétlésszámokat betartottam (12+10+10+10+8). Az első két kör mindenből sima volt, de utána már rendesen kezdtem érezni az izmokat. Minden gyakorlatot próbáltam a lehető legpontosabban végigcsinálni, nem kapkodtam, az adott izomra koncentráltam, amennyire tudtam. A tricepsz gyakorlatok voltak a legkeményebbek, főleg az utolsó fekvőtámaszos gyakorlat. Majdnem kifogott rajtam, de nem hagytam annyiban és sikerült mindent befejeznem.
Először azt hittem gyorsan végzek majd az edzéssel, de mire mindent szépen megcsináltam majdnem eltelt egy óra. Ez persze nem baj. Ami még egy kicsit gyilkos volt és össze kellett szorítanom a fogam az az oldalra emelés döntött törzzsel.  A bicepsz gyakorlatokhoz viszont legközelebb szerintem nagyobb súlyt fogok használni. Összességében tetszett, másnap estére éreztem meg a hatását, de komoly izomlázam nem volt.

Szerintem be fogom iktatni ezt is, sőt a súlyzós köredzést lecserélem erre, majd meglátom milyen eredményt érek el vele. Még mindig furcsa ezeknél az edzéseknél, hogy nem kell minden nap csinálni, meg az is hogy egyszerre csak kevés izmot mozgatok meg mondjuk egy DVD-s tornához képest.
Kölcsönkértem a Fitneszanatómia című könyvet barátnőméktől. Igaz nekik nem a női van meg, de szerintem használható. Tervezem, hogy a közeljövőben beszerzem magamnak a női változatot, de még gyűjtenem kell egy kicsit rá.

A héten kicsit lustálkodtam, csak egy futás volt, de ezen még holnap fordíthatok. A mai nap is inkább pihenős, bulizni voltunk a csajokkal és negyed ötkor kerültem ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése