2011. április 7., csütörtök

farmer! :(

Hihetetlen, hogy nem is a kínaiban néztem nadrágot, de semmi!
Ami a combomon jó az a fenekemen lóg a derekamnál meg eláll. Mindegyiknek szörnyű a szabása. Ma legalább 8-10 darabot felpróbáltam. Nagyon lekeseredtem, még a régi nacimban is jobban éreztem magam. Alapjáraton a szűk szárú fazont szeretem és van is olyan ami jól áll, de most próbáltam egyenes szárút is és azzal sem jártam jobban a fenekem abban olyan volt, mint egy "tepsi".

Tehát arra az elhatározásra jutottam, hogy felpróbálok egyet a Levi's csodanadrágaiból. Úgy reklámozzák, hogy testalkatra készül és ha jól olvastam van az én alkatomra is. Igaz kicsit magasabb árkategória (vagyis majdnem duplája), de a sok kudarc után már megérné.


Mellesleg gyűlölöm a próbafülkés tükröket, a maradék önbizalmamat is elveszik.

Edzés terén ma sem tétlenkedtem: farizom, belső comb,  alhas.
Holnapra tervezek végre egy tisztességes futást, remélem az idő is kegyes lesz hozzám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése