2011. április 20., szerda

Ismét Nivea! :)

A héten legjobban a keddet vártam, nem véletlenül! Úgy érzem fel is töltődtem egy hétre elegendő boldogsághormonnal.
A csajok közül ketten csatlakoztak hozzám és szerintem mindenki nagyon jól érezte magát.
Elég sokan voltak, de még elviselhető volt. Amit viszont szerintem soha nem fogok megérteni: vannak emberek akik becipelik magukkal a vizespalackot a placcra. Szerintem elég balesetveszélyes, főleg egy dance aerobic óránál. Most is került a lábam alá néhányszor, de szerencsére nem lett belőle baj!

Az első órát Füzessy Balázs tartotta. Már írtam, hogy nem vagyok nagy dance aerobic rajongó, de ezt most kellemesnek mondanám. Nekem megfelelt ez az egyszerű koreográfia is, kellőképpen bemelegedtem. Aki viszont a bonyolultabb koreográfia híve az szerintem unatkozott egy kicsit.
Második óra Szalka Andis FIT. Ez az óra az én meglátásom szerint intervall edzés. Jó kis erősítő gyakorlatokkal tarkítva. Összesen 5 gyakorlatot kellett megtanulni. Egyszerre egy gyakorlatot csináltunk 6 körön keresztül. 15mp munka 15mp pihi. Mire a végére értünk elért a boldog fáradt érzés nem tagadom. Nagyon élveztem! Az olyan tornát szeretem amiben van kihívás és érzem, hogy dolgoznak az izmaim.
Harmadik óra bodyart szintén Balázzsal. Nagyon jó levezetés volt a végére. Nem mondom, hogy nem kellett izommunka, mert nemcsak nyújtás volt benne, hanem vannak kitartott mozdulatok is. Egy kis kritika: az előző turnén (2010 Debrecen) hangulatosabb volt az edzés, el lett mondva mi ennek a mozgásformának a lényege, mire kell figyelni a gyakorlatok végrehajtásánál, halkabb volt a zene így egy kicsit jobban lehetett követni mint most. De mivel én már nem először csináltam nem volt gond.

Összességében remek napot zártam. Este a combomban éreztem mikor hazafelé tekertünk a rendezvényről, hogy ma sem lazsáltam.

Ma már előjött egy kis izomláz popsi táján + hát, de nem vészes. Ma pihenőnap, csak a szokásos kerékpározás. Holnap viszont valami aktív program.

Ha valakit érdekel belinkelem a mozgásformák leírását: http://www.nivea.hu/A-NIVEA-vilaga/ext/hu-HU/fitnesstour2011

3 megjegyzés:

  1. Tök jó lehet ez a Nivea rendezvény, ha otthon laknék, tuti elmentem volna én is megnézni ezeket a foglalkozásokat. :)

    VálaszTörlés
  2. Három óra egy más után?:) Gratulálok..:D Kár, hogy erre nem jönnek. Tavaly volt nálunk Rubint Réka, oda kimentem, de elég rövid volt. Meg én elég későn tudtam meg az egészet, úgyhogy nem is tudtam vele tornászni..:D

    VálaszTörlés
  3. Úgy érzem szerencsésnek mondhatom magam! Debrecenben minden évben van Nivea és novemberben Tesco Fittaréna is. Igaz csak az előbbi ingyenes, de a Fittaréna sem egy nagy összeg, főleg úgy, hogy dupla annyi órán vehetsz részt. Egyszer szerintem mindenkinek ki kell próbálni egy ilyet. Most hogy már működik a blog próbálom majd előre jelezni ha hallok valami hasonló rendezvényről.

    VálaszTörlés