2011. április 3., vasárnap

kipihenten!

Ó de jó volt!
Hétvégi feltöltődés! A fodrász kipipálva, bár rövid haj esetén nem sokáig. Ennyi a hátránya.
Péntek reggelre futást terveztem ugyebár, de esett az eső, helyette maradt a torna.
Főleg felsőtest és főleg has.
Végre elértem, hogy izomlázam legyen. Eddig mindig elsumákoltam a dolgot, bevallom őszintén annyira nincs is rá szükségem, mert ott semmi problémám nincs (ezért most lehet sokan utálnak).
10 kör: 10 sima felülés felhúzott térddel, 10 alsó hasizomra, 20 orosz csavar súlyzóval.
Edzettem egy kicsit hátra, farizomra súllyal, fekvőtámasz és a szokásos.

Egész hétvégén kutyával, macskával játszottam, kertészkedtem, főzőcskéztem.
Szombat délután azért elcsábítottam hugit futni. Ő kisebb korában nagyon fitt volt, most kevésbé. 4,4 km lett a vége, ami nem rossz, majd a héten pótolom a lemaradást.

A mai nap elég bűnözősre sikeredett. Tesómnak előszülinapot tartottunk (húsleves, brassói, reszelt túrós süti).

Holnap tanulnom kell, mert kedden csütörtökön vizsga, de lehet reggelre beiktatok egy rövid bodyrock edzést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése