2011. április 9., szombat

mámor

Ma a Glamour napok keretében megint belevetettem magam a farmer vásárlásba. Vittem magammal a szobatársam is. Szegény biztos 2x megbánta, hogy velem jött. A Fórumban végigjártuk az összes olyan üzletet ahol farit lehet kapni. Ez azt jelenti, hogy olyan boltban is jártam ahová régen be se tettem volna a lábam (Mayo és társai). Most a cél érdekében ez sem maradt ki.
Már bánom, hogy nem számoltam meg mennyi volt az annyi, de szerintem simán 20-25 körül próbáltam. Volt kettő amire azt mondtam, hogy ha minden kötél szakad megveszem.
Anélkül azonban nem akartam megvenni semmit, hogy ne próbáljak fel egy olyan Levi's csodanacit. A végére hagytam, mert ha tényleg olyan szupi, akkor az olcsóbb nadrágoknak már esélyt sem adtam volna.

Gyerekek, három nadrágot próbáltam. Az első tökéletes volt. A többivel sem volt gond, de az elsőt egyik sem überelte. Mondanom sem kell hoztam magammal. Egész nap vigyorogtam utána, mint a töklámpa. Végre egy nadrág aminek jó helyen van az ülepe, a dereka nem áll el, a hossza tökéletes, a színe szintúgy.
Már beletörődtem, hogy teljes áron kell elhoznom, erre az eladólány szólt, hogy ha veszek pl. zoknit akkor lejön 20% mindkettő árából. Na ennél jobb hírt nem is közölhetett volna velem.
18e Ft-ból megúsztam az egészet és van rá fél év garancia.
Félreértés ne essék, nem haul-os, zsákmányolós posztot akartam írni csak szeretnék reményt adni azoknak akik hozzám hasonlóan nehezen találnak tökéletes farmert.


Edzés terén kicsit másként alakultak ma a dolgok, mint terveztem. Olyan szél fújt egész nap, hogy nem volt kedvem futározni. Helyette egy jó kis 40 perces súlyzós edzést csináltam végig. Kar, váll, kicsi hát és farizom.
A továbbiakban úgy döntöttem nem tervezek előre majd jön aminek jönnie kell.
Mentségemre szóljon, hogy most már mindenhova bicóval járok. Hozzáteszem eddig sem tömegközlekedtem túl gyakran, másfél éve nem is vettem helyi járat bérletet. Mindenhová gyalog jártam.

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy végük sikerült normális farmert találnod, mert az bizony nem egyszerű... Én elég kicsi vagyok(160 cm) így alapból hosszú a szára mindegyiknek, a dereka sem szokott jó lenni és a többségének rossz a szabása..:S
    A súlyzós edzést magadtól csinálod vagy valami alapján?

    VálaszTörlés
  2. Na..én a másik véglet vagyok, 182 cm-vel minden nadrág rövid!

    VálaszTörlés
  3. Szerencsére rám még hosszban elég jól lehet farmert találni.
    Az eddigi tapasztalatom alapján ez a nadrág minden pénzt megért. Nem kell állandóan húzogatni, nem kell övvel hordanom, ha leülök akkor is a fenekemen marad pedig csípő fazon.

    VálaszTörlés