2011. április 6., szerda

OMG!

Ma végre tudtam időt szánni egy kis tornára! Meg kedvem is volt hozzá! Egy kis felsőtest edzés volt soron, jól átdolgoztattam mindenem.
Délután fél kettő körül a szobatársammal elmentünk futni az atlétika pályára. Nem volt egy leányélmény! Rájöttem, hogy nem szeretek napon futni, még akkor sem ha az átlag hőmérséklet 20 fok. Úgy éreztem legalább 30 van. Elég edzettnek tartom magam, de 5 km alatt most 2x álltam meg, holott 10-et simán le tudok futni egyhuzamban. Lehet meg lehetne szokni, de inkább maradok a késő délutáni, esti futásnál. Nálam ez olyan lezárom a napot dolog!
Ja hozzáteszem, hogy elfeküdtem a nyakam. Kolis vagyok és ágyneműcserénél elcserélték a párnám a szobatársaméval. Na meglett az eredménye, pedig általában mindegy milyenen alszom.

Nem mentegetőzés, de a tegnapi edzés azért maradt el mert voltam plazmát adni és utána nem nagyon lehet erőltetni a karomat.

1 megjegyzés:

  1. Én is ezért szoktam át a "hajnali" futásra, mert egyre jobban zavart, hogy ha délben jutottam le, akkor már meleg(ebb) volt és sokkal nehezebben bírtam az iramot. :(

    A tornafelmentésed tegnapra nagyon példás ok miatt van, tényleg jobb, hogy nem erőltetted már meg a karodat!

    VálaszTörlés