2011. május 8., vasárnap

15

Először is kezdeném a tegnapi napommal. Remekül indult, napsütés meg minden. Reggeli után indulás bevásárolni. Piaccal kezdtem, imádom! Vettem egy csomó mindent, persze friss és gyönyörű árú volt mindenhol. Olyan fodros szélű fejes salátát vettem 110 Ft-ért, hogy egyszerűen nem tudom szavakkal kifejezni. Jó nagy, úgyhogy nem tudom mikor fogom kivégezni. Már csináltam belőle egy nagy adagot tegnap este, joghurttal (a tejboltból), mozzarellával, csemegehagymával. Isteni volt a mai ebédhez. 
Délelőtt főzőcske. Paradicsomleves, paradicsomos-bazsalikomos pesztós tészta. 
Késő délután aztán nekiálltam tornázni. Durván egy órát tisztességesen végigcsináltam. Úgy döntöttem rendesen átmozgatom mindenemet. Kitörések, guggolás, fekvőtámasz, hátizom, farizom, has és még sorolhatnám.

Reggelre meg is lett az eredménye, érzem rendesen a belső combomat. Ha még ez nem lett volna elég....
Este olvasgattam egy kicsit és Noémi bejegyzését nagyon motiválónak találtam. Úgy döntöttem csatlakozom a vasárnapi edzéséhez. 

Most már teljesem megértem, miért liheg és nyög a csaj. Az első 3 körnél azt hittem vége, csak kapkodtam a levegőt és a combom is eléggé fájt, nagyon éreztem a tegnapi edzést. Aztán 7 után már könnyedén ment az ugrabugra. Nagyon kemény volt, de végigcsináltam. Nem is rossz eredménnyel. 15 kör fért bele végül, ami azért sem rossz, mert Zuzana 16-ot csinált. Remélem lesz jobb is egyszer.
Az ilyen kihívásokhoz is lehetne csatlakozni. Noémi írta, hogy az ugróköteles eredményeket is megoszthatnánk egymással. Remek ötletnek tartom, már csak a felszerelést kell beszereznem. Amint meglesz kezdődhet a móka.
A mai nap úgy döntöttem elég lesz ennyi egyenlőre (azért csináltam még néhány kör fekvőtámaszt miután kifújtam magam).
Ebédre sütöttem tejben sült fokhagymás csirkemellet rizzsel és az isteni salátával. 

Végül egy kis filmajánló. Tudom, hogy nem igazán ez a blogom profilja, de ártani nem ártok vele senkinek.

Nem a legvidámabb történet, aki könnyed szórakozásra vágyik inkább mellőzze.

2 megjegyzés:

  1. Most látom, hogy ugyanaz a bejegyzésed címe mint nekem... :D Hát gratulálok! Te is ugyanannyit csináltál meg mint én.:) Nem gondoltam volna, hogy ennyi menni fog, csak 1 körrel maradtunk le Zuzanától... És a tapasztalatok is hasonlóak.
    Örülök, hogy csatlakoztál hozzám, mert együtt mindig könnyebb elérni egy adott célt, mint egyedül.:)

    VálaszTörlés
  2. A címen is jót nevettem, pont akkor láttam meg miután közzétettem a bejegyzést. Nagyon meglepett az eredmény, az első 3-4 után azt hittem kevesebb lesz, elég esélytelennek láttam a dolgot. Ilyet csinálhatnánk máskor is!

    VálaszTörlés