2011. május 5., csütörtök

aktiválódás

Szégyen! Most néztem vissza mikor voltam utoljára futni. Elég pocsék hideg az idő, de ez nem lehet mentség. Télen mínuszban is futottam, most nem tudom mi tart vissza.
Tegnap súlyzóztam hátizomra és egy kicsit vállra is. Viszonylag rövidre sikerült az edzés, mert megjött szobatársam és egyébként is mennem kellett államvizsga előkészítőre. Mondanom sem kell nem volt a legkellemesebb program!

Most úgy érzem nagyon el kell kezdenem az alsó testrészekre koncentrálni, mert eléggé elhanyagoltam. Fogyni viszont semmiképpen sem akarok, főleg nem méretben. Mi lesz akkor az új nacimmal? A futást is át kell szerveznem, nem szabad túlzásba vinnem, mert olyankor a felső testem látja kárát. A mellkasom teljesen lecsontosodik olyankor és az nem szép látvány. Ezért is kezdtem el ugye a súlyzós-fekvőtámaszos edzéseket.

És egy kis szépség a végére, imádom:

Erre mondom én, hogy a zene az egyik legcsodálatosabb dolog!

3 megjegyzés:

  1. És mit szólnál az ugrókötélhez? Nekem azt ajánlották, hogy futást jól kiegészíti, mert szépen formálja a kart és a vállakat.

    VálaszTörlés
  2. Én egy ideje ugrókötelezek már és nem érzem, hogy különösebben edzené a felsőtestemet. Jó persze, átmozgat mindenütt, de hasra és combra mondanám hatásosabbnak.

    Andi, ha alsótestre akarsz edzeni én bodyrockot ajánlok, de ha a 3. Réka dvd-ről megcsinálod a 30 perc popsit lábsúllyal, az is megteszi.:)

    VálaszTörlés
  3. Igen az ugrókötéllel az a baj, hogy formálni formál, de nem erősít igazán. Ennek ellenére tervbe van véve, hogy beszerzek egyet. Van otthon egy régi, de az egy kicsit rövid.
    A bodyrock-os gyakorlatok tényleg nagyon jók, szoktam is csinálni. Rékát az a baj, hogy se nézni, se hallgatni nem bírom igazán. Inkább Béres Alexandra párti vagyok. Most elég nagy az elhatározás, hogy átalakítsam az edzéseimet. Egyenlőre az a terv, hogy a kardiot csökkentem. Inkább az erősítésre és az alakformáló gyakorlatokra koncentrálok majd.

    VálaszTörlés