2011. május 14., szombat

Első ugrókötél kihívás!

Nem lövöm le rögtön a poént, inkább mutatok egy remek ugróköteles bejegyzést . Akkor találtam rá, mikor a kötél hosszára vonatkozó javaslatokat kerestem. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem. Nektek is súrolja a földet a kötél közepe, állítsam rövidebbre? Attól félek akkor meg a lábam fog beakadni. Így viszont kopik, lehet betekerem szigetelő szalaggal, vagy valami hasonlóval.

És akkor a mai eredmények. Összesen 4x4 percet csináltam, közte néhány fekvőtámaszos gyakorlattal. Változó milyen időközönként akadok fel. Hihetetlen de az utolsó kör lett a legjobb.
Jelentem: 505  ;)

Hajrá, jöhet a következő verseny!

2 megjegyzés:

  1. Ezzel nekem is kedvet hoztál...:)
    Mikor hosszú idő után újra próbáltam, egyben 10 pörgetés ment, aztán aznap kis gyakorlással eljutottam a 35 körülig, de nagyon-nagyon fárasztó. Vajon gyerekként ez miért nem volt az? Persze akkor váltott lábbal csináltam és párossal az igazi.

    Szerintem normális, ha a földet éri a kötél, nem hinném, hogy el fog kopni.

    Egy felmérésen (http://zsuzso1981.blogspot.com/2011/04/nivea-fitness-tour-2011.html) azt mondták nekem, hogy a futást egészítsem ki kötelezéssel, szépen formálja a vállat, a kart...de amíg nem nagyon megy, nem akarom nyilvános helyen, parkban csinálni.

    VálaszTörlés
  2. De jó ez a leírás abban a bejegyzésben, leír minden fontos jellemzőt.:) Ugrókötelezni jó. Nekem Zuzana hozta meg a kedvem.
    Nagyon ügyes vagy különben gratulálok az 505 ugráshoz.:)
    A kötelet én is nekicsapom a földnek, nagyon nem foglalkozom vele, mert egy kötél nem nagy befektetés.A szigetelő szalag nem tudom mennyire befolyásolná az ugrálást, de lehet zavaró lenne. Próbáld ki, ha félted a köteled, max.letekered róla, ha nem jó.:D

    VálaszTörlés