2011. május 21., szombat

esti levezetés

Ma pont kapóra jött a második ugrókötél verseny. A cél 200 páros lábas ugrás minél rövidebb idő alatt. A rekordom 1 perc 25 mp volt. Mínusz egy két mp, mert nem volt ki elindítsa a stoppert így nekem kellett, az meg ugye plusz idő. 5-6 kört csináltam, de csak a páros lábas idejét mértem le.

Elkezdtem tanulni a másik államvizsgás tárgyat. Fogalmazzunk úgy hogy nem vagyok túl boldog!!! Az előző ehhez képest felüdülés volt, még a legrosszabb tételek is.

A mai nap nagy öröme, hogy van 10 feliratkozóm, ez gondolom annak köszönhető, hogy egy kommentben megosztottam a linket. Livin'Pretty csinált egy jó kis videót és gondoltam akit érdekel a téma benézhet hozzám.

A mai dalszerzemény pedig Mando Diao. Az egyik legnagyobb kedvencem már évek óta.

Tőlük még biztos lesz később is klip. Egyébként ez volt az első számuk amit hallottam és teljesen beleszerettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése