2011. május 3., kedd

mizu?

Már egy ideje nem jelentkeztem, ezer bocsánat. Remélem az 5 rendszeres olvasóm nem hiányolt nagyon. Ennek mellesleg nagyon-nagyon örülök! Ezt nem győzöm hangsúlyozni!

Egy kis múltheti elmaradást kell pótolnom. Bevallom őszintén nagyon el voltam havazva, délelőtt gyakorlat, délutánra meg szinte mindig volt valami estig tartó fontos elfoglaltságom. Azzal nyugtatom a lelkiismeretem ilyenkor, hogy mindenhová kerékpárral vagy gyalog járok.

Tegnap mondhatni aktívan indítottam a hetet. Súlyzós edzés: bicepsz, tricepsz, váll. Ezt a már előzőekben említett edzésterv alapján csináltam végig, de szerintem változtatnom kell a terhelésen, mert nem igazán érzem hatását. Én legalább is azt várnám, hogy másnap érezzek valamit, de szinte semmi.
Viszont nagynéném rákérdezett pénteken hogy szoktam e súlyzózni, mert szerinte izmosabb a karom. Gondolhatjátok, hogy felcsillant a szemem :).

A mai nap iszonyú fárasztó volt, délután szakdogát védtem (5). Utána meg másfél óra államvizsga felkészítő. Legszívesebben már nyolckor aludtam volna.
Holnap megint megyek gyakorlatra, délután hattól ismét felkészítő, de az már a húzósabb témákból. Kíváncsi vagyok mikor végzünk?!

Végül egy kis zene:
Az eredeti változattól a falra mászok, de ezt bármikor meg tudom hallgatni!

2 megjegyzés:

  1. Gondolom, mennyire örültél a dicséretnek...ennek mindenki örül, legalább látod a hasznát a fáradozásoknak! :)

    Nekem anno egyben volt az szakdoga-védés és az államvizsga 4-5 tárgyból, már nem is emlékszem, és ilyen felkészítés nem volt, az miből áll?

    VálaszTörlés
  2. Nagy kő esett le a szívemről az biztos!
    Alapszakon nekünk is együtt volt a kettő, de most nem tudták volna normálisan összerakni a bizottságot ezért szedték külön. A felkészítés nekünk is új, de nagyon örülünk hogy van egyáltalán. A mesterszak kezdetén reklamáltunk, hogy nem elég gyakorlatias a képzés, erre betettek egy jogesetmegoldó gyakorlati vizsgát. Mi csak 2 tárgyból államvizsgázunk, de egy nap van az egész cucc. Az egyik tárgy meg olyan hogy mióta leadták tavaly azóta egy csomó minden változott. Remélem mondanak holnap valami értelmeset.

    VálaszTörlés