2011. május 19., csütörtök

napi összefoglaló

Szinte egész nap a könyvtárban rohadtam, tanultam, vagyis próbáltam. Az elején simán ment, de délután rámtört a kóma! 5-ig bírtam, utána elsétáltam valamit venni a hűtőbe, mert már vacsizni sem tudtam volna, minden elfogyott.
Vettem a DM-ben ginsenget. Én erre esküszöm. Az ampullásat szoktam venni, az ízét már mondhatni megszerettem. Energiaitalt mellőzöm ha lehet.
Mikor hazaértem arra a döntésre jutottam, hogy még nem vagyok annyira éhes, hogy ne férne bele egy kis mozgás. Ez kb. 40 percet jelentett, de intenzív volt azt meg kell hagyni.

Gondoltam belevetem magam a páros lábas ugrókötelezésbe.
Íme a program:
  • 300 ugrókötél páros lábbal
  • 40 guggolás tarkóra tett kézzel, láb párhuzamos a talajjal
Ebből 5 kört erőszakoltam ki. Nem volt egyszerű, szakadt rólam a víz. Az ugrókötélnél mindegyik kör 3 perc alatt volt, szerintem az nem rossz.
A végére gondoltam megpróbálom Noémi motiváló edzését. Nem csináltam csak 300-at, 6 perc alatt lettem meg vele.
Holnap lehet szenvedni fogok, mint a kutya. Ma is éreztem a heti futás eredményét a combomban.

És végül a napi zene:

4 megjegyzés:

  1. Szija! Nagyon tetszik a blogod! Bár én nem vagyok nagyon sport mániás, és időm sincs eljárni sokat sportolni, de azért otthon szoktam tornázgatni.Meg ha tudok hetente eljárok jogazni.
    Jó olvasni a bejegyzéseidet, motiváló.
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Úgy örülök, hogy merítesz némi motivációt a blogomból.:)Te hol érezted a hatását?

    VálaszTörlés
  3. A ginseng tényleg jó ötlet, ismerem az ampullást is, én is szeretem.

    Ügyes voltál az ugrókötelezéssel, én már biztos csak bénázni tudnék. :)))

    Szuperek a napi zenék, még, még! :)

    VálaszTörlés
  4. Noémi: Egyenlőre popsi, de lehet lesz belőle comb is.
    Bambi: Az ugrókötelezésbe bele lehet jönni 1-2-re. Szerintem nagyon jópofa, hasznos és retró. Arra gondoltam elő kellene szedni a hullahopp karikát is :)

    VálaszTörlés