2011. május 17., kedd

Újra

Végre eljutottam ma futni. Hurrá!
Nem mondom, hogy úgy ment mint fénykoromban, de azért jól esett és szerintem ez a lényeg. 6 km, igaz kivételesen pihenőkkel. Egyébként ha formában vagyok ez nem szokásom.
Nyújtás előtt még csináltam néhány kör guggolásos ugrálást meg lebegő ülést.

A hétvégén megint mérlegre álltam és hihetetlen, de 63 kg voltam. Még az a szerencse, hogy csak súlyban van csökkenés méretben nem. Mi lesz a Levi's nacimmal ha fogyok?!
Pedig az elmúlt 2 hétben az edzések elég lazára sikeredtek, futni sem voltam és a kajálást sem mondhatnám, hogy visszafogtam. Valamit át kellene alakítanom a táplálkozásomban, de nem akarok azért éjjel nappal húst meg tojást enni.
Akinek van ötlete megoszthatná? Kezdjem el a fehérjét?

A másik dolog amivel remélem nem csak nekem van problémám, az a bejegyzés címének kitalálása. Mint láthatjátok nem vagyok túl kreatív ezen a téren, remélem egyszer majd belejövök!

6 megjegyzés:

  1. Milyen gyakran eszel? Próbálj 2-3 óránként enni valamit. Müzli, zöldség, gyümölcs, tejtermék. Nem kell jóllakni, csak valami apróságot. Ilyen 6km-es futások után meg feltétlenül pótold az elégetett kalóriákat, valami gyorsan felszívódóval.

    VálaszTörlés
  2. Általában azért próbálok többször keveset enni, ez napi 4-5 étkezés. Majd megpróbálok még jobban figyelni!
    Köszönöm a tanácsot!

    VálaszTörlés
  3. Ha hízni szeretnél, sokat kell enni és súlyzózni kell. Helytelen táplálkozás+ súlyzós edzés= pluszkilók.:) Fehérjepor ügyben Jágót kérdezd, ő ért hozzá.:) Én már több, mint egy hónapja szedem: a bőröm szebb lett és mintha jobban látszanának az izmaim. Pluszkilókat viszont nem rakott rám, mert eléggé odafigyelek most, hogy mit eszem.
    Bejegyzés címet nehéz kitalálni én főleg az ugrókötelesekkel vagyok bajban...:D

    VálaszTörlés
  4. Nem is igazán hízni, inkább megőrizni a jelenlegi súlyomat, vagy inkább formámat.

    VálaszTörlés
  5. 63 kg-hoz hány centi vagy? bár nagyon nem a kg számít, de azért egy nőnek ez is fontos viszonyítási alap.

    nekem lenne egy kérésem, örülnék ha teljesítenéd, de ha persze nem, azt is teljesen megértem. nagyon örülnék pár képnek Rólad, hogy most hogyan nézel ki. szerintem elég nagy motivációt adna nekem:D

    köszi:Nona

    VálaszTörlés
  6. 177 cm körül vagyok. Tipikus körte alkat egyébként, vékony felsőtest, széles csípő. Szóval nem vagyok szupermodell alkat, lenne még mit lefaragni néhány helyről. Persze van ami alkati kérdés és nem nagyon tudok vele mit kezdeni. Ha lesz normális kép akkor töltök fel természetesen.

    VálaszTörlés