2011. június 30., csütörtök

talán egyszer

Újabb játék, amire ismét jelentkeztem. Nem tudom, más is ilyen ecsetbolond?
A mostani ecseteimet nagyon imádom, de ezekről a Sigma ecsetekről csak jót hallottam.

Tessék jelentkezni: http://forumshops.blogspot.com/2011/06/kabuki-nyeremenyjatek.html

2011. június 29., szerda

hogy az a.......!

Ma volt társaságom a futáshoz és ennek szívből örültem. Vittem természetesen a sportband-et is. Már legalább az 5. kört futottuk, ami kb 2000 m és még mindig csak 1100-at jelzett. Leállítottam - újraindítottam, de még mindig meg volt hülyülve. Aztán a futás végén eszméltem, hogy valamiért átváltott mérföldre. Lehet amikor a frissítéseket telepítette akkor történt valami. Amint hazaértem orvosoltam a hibám.
Mivel a futás most nem volt több 5,5 km-nél úgy gondoltam az ugrókötél kárpótol.

4-5 kör 100-as váltott lábasat csináltam.
A keresztbe térdhúzós kedvencből 6x20.

Mert szeretem a brit zenét:

2011. június 26., vasárnap

paff!

Nem mondhatnám, hogy a héten toppon voltam. Testileg semmi gond, csak lelkileg egy kicsit megvisel ez az álláskeresés dolog. De fel a fejel, igaz?!
Az edzéssel sem úgy haladtam, ahogy azt elképzeltem. A héten a második edzésemet péntekre terveztem és bele is fogtam. Azt tudni kell, hogy ugye van szobatársam. Előtte nem jelent problémát a torna, de amikor beállít a barátja is akkor inkább abbahagyom a dolgot. Történt ez nevezetesen pénteken. Összesen 20-25 percre jutott időm. Főleg hasra, alhasra és fenékre csináltam néhány fincsi gyakorlatot.

A tegnapi nap úgy döntöttem elég a siránkozásból és a kifogásokból, elindultam egy kis késő délutáni futásra. Mivel egyedül mentem a városban kezdtem 3 km-rel. Aztán a futópálya felé vettem az irányt. Egy kicsit motiváltabbá tesz, ha mások is futnak nem csak én. Bár a városi futás is remek, abban az a jó, hogy nem körbe körbe rohangálsz. A pályán aztán ráhúztam még 4 km-t. Megint felosztottam 2000 m-es adagokra. Nyújtás előtt még támadt egy ötletem és nem is értem miért nem csináltam már korábban is.
A lelátónál felfelé vezető lépcsőn ugráltam néhány kört felfelé, lefelé inkább csak leszaladtam. Így is nagyon kellet figyelnem, nehogy lebukfencezzek, mert az nem lett volna szép látvány. Nagyon jó futós idő volt egyébként. Nem volt meleg, kb. szerintem 22 fok. Sütött a nap és kellemesen fújt a szél. 



Ma estére itthoni edzést csináltam. Annak örömére, hogy egyedül vagyok. Nem mintha nem szeretném a szobatársam. :)
Felsőtestre súlyzózás és fekvőtámaszok. Kedvenc keresztbe térdhúzós gyakorlatból 5x20.
Elkezdtem rákészülni a 300 guggolásra. Nem vagyok puding, de elég kemény dió. Három körre osztottam 3x100 -ra. Minden kör között "pihenésképpen" csináltam néhány kör farizom gyakorlatot. 
A 3x100 lebontva:
  •  3:22
  • 3:02
  • 3:07
A mai zene nagyon régi kedvencem. Nagyon sokáig ez volt a csengőhangom.

2011. június 20., hétfő

mindenféle történések (-15 kg)

Kezdem a bejegyzést azzal, miért nem jelentkeztem egy ideje. Sajnos azért mert nem nagyon tudtam edzeni egy normálisat. Nem tudom mi történt a hátammal, de a bal lapockám mellett teljesen beállt. Vagy elfeküdtem, vagy meghúztam edzés közben, nem tudom. A lényeg, hogy megkeserítette hetemet. Anyu próbálta átgyúrni mikor otthon voltam, egy kicsit jobb is lett, de edzeni nem mertem rá. Vicces volt, mert mikor a boltba tekertem, a fejem alig bírtam felemelni. Kínomban már csak röhögtem magamon.
A másik dolog, hogy otthon mindig rohan az idő. Napközben teszek-veszek, aztán meg azt veszem észre, hogy már vacsiidő, utána meg már nem akaródzik.

Ma már majdnem 100%-on volt a testem, úgyhogy nem volt kifogás. Egy hét kihagyás után arra gondoltam átmozgatom magam teljesen. A has kivételével szintem mindenre sort kerítettem. A hangsúly kicsit megint a felsőtest félé tolódott. Egy kicsit rákapcsolok farizom terén is, mert van mit formálni még. 
Arra az elhatározásra jutottam, hogy váltogatni fogom az alakformálós és az állóképesség fejlesztő edzéseket. Egyik nap az egyik másik nap másik.

Ja igen a -15 kg történetem. A hétvégén vendégünk volt, akivel tél óta nem találkoztam. Most ugye nyár lévén rövidnaci és póló a módi, ami kicsit kevesebben takar, mint a télikabát. Az ismerősöm megjegyezte, hogy biztos ledobtam vagy 15 kilót. És kedvesen hozzátette, hogy nehogy anorexiás legyek. Apu megjegyezte, hogy az nehéz lenne, mert az ebéd csülkös bableves és derelye. Be kell vallanom a hasam nagyon szeretem.  Nem mondom, hogy soha nem voltan 10 kilóval nehezebb, mint most. A lényeg, hogy most az edzéstől és nem a koplalástól nézek ki úgy ahogy.

A mai zene egy régi kedvenc együttestől:


2011. június 13., hétfő

ünnepi 2.

Gondolkoztam, hogy egy bejegyzésbe írom a két napot, de mivel találtam hozzá képeket lehet túl hosszúra sikeredett volna.
A mai edzést egy kihívással kezdtem. Az ötletet természetesen honnan máshonnan vehettem volna mint a Bodyrock.tv-ről. Persze egy kicsit módosítottam rajta. Pike Jump helyett lebegőülést csináltam. A szoba elég kicsi, nem szerettem volna kárt tenni valamiben :). 6 percről 10-re módosítottam az időt.
A gyakorlatok sorrendje a következő volt:
  • Jump Squat
  • lebegőülés
  • Mountaing Climber
Mindegyikből 10-10 egymás után 10 percen keresztül folyamatosan. A cél az volt, hogy a megadott időn belül minél több kört csináljak belőle. A végeredmény 11 kör lett. Ezt most nem tudom eldönteni, hogy jó vagy rossz. Majd egyszer megcsinálom megint, akkor már tudok véleményt alkotni.
Jöjjön néhány kép a gyakorlatok beazonosítására:

Jump Squat 

 Lebegőülés

 Mountaing Climber




A végét megspékeltem egy kis hasizom gyakorlatsorral. 
Próbálom konyhanyelven leírni, remélem érthető lesz. A hivatalos neve site plank.
Oldalt fekvés alkaron támaszkodva, a csípőt ebben az oldalfekvő helyzetben feltolom és visszaeresztem. Mindkét oldalra 10-10. Ebből 3 kört csináltam. 
5 kör lábemelés csípőtolással: háton fekvés, a kezem be szoktam tenni a fenekem alá, láb kinyújtva a föld felett, a lábam felhúzom és a fenekem megemelve feltolom. Ez az egyik kedvencem alhasra.
A végére hagytam egy adag orosz csavart 2 kg-os súlyzóval. 5x20 db.


Zene:

ünnepi 1.

A hét egy kicsit gyengére sikeredett, a keddi edzés után volt egy kisebb szünet. Ennek töredelmesen bevallom a lustaság volt az oka. Egy kicsit visszavette a kedvem, hogy nincs társam az edzéshez. Azért a mindennapi bicózás nem maradt ki, mindig kellett mennem valahová. A szobatársam csütörtökön államvizsgázott, sikerrel. Tegnap aztán felül emelkedtem a dolgon és nekiálltam.
Gondoltam kihasználom a hosszú hétvégét. Tegnap (vasárnap) bevetettem a jó öreg 2 kg-os kézi súlyzókat és az egy kg-os lábsúlyokat. Az utóbbiakat a csuklómra szoktam feltenni ezzel növelve a terhelést. Egyelőre még nem szereztem be nagyobb kézi súlyzókat. Szerintem ez sem rossz alternatíva.
Sikerült megdolgoztatni a vállizmokat, bicepszet, tircepszet. Minden izomcsoportra csináltam 2-3 típusú gyakorlatot, 5x10-es ismétléssel.
A fekvőtámasz pozíciós keresztbe térdhúzásos gyakorlatot még mindig nagyon szeretem. Nagyon jól dolgoztatja a törzs oldalsó izmait és a felsőtest többi részét is. Hasonlóan jó az oldalra térdhúzós változat is.
Rájöttem, hogy jobban járok, ha keresek a gyakorlatokról képet. Köszönet Zuzanának:

A keresztbe térdhúzós változat:


És az oldalra húzós változat:

Mindkét típusú gyakorlatból 5x10.

A végére hagytam egy kis farizom blokkot. Főleg lábemeléseket csináltam nyújtott és hajlított lábbal, felfelé és oldalra egyaránt. 10-es ismétlésszámmal mindegyik 3 gyakorlattípusból váltott lábbal összesen 5 kört. A végére beszúrtam egy adag guggolást, 120 db 2 részletben. Edzek a 300-ra.
Este nem bírtam ellenállni a kísértésnek és elmentem futni. Téli szokásomhoz híven megint a városban futottam 4 km-t. Aztán bekocogtam a futópályára és ott még ráhúztam 3 km-t. Szeretek oda kijárni. Kicsit monoton, hogy körözni kell, de nagyon motiváló, hogy sokan sportolnak kint.

A tegnap felfedezett új zeném. Az MR2 Petőfin hallottam futás közben a Selector c. műsorban, ahol friss brit zenét játszanak. Szerintem futáshoz ideális:

2011. június 7., kedd

12

Először is köszönöm a feliratkozást mind a 12 olvasómnak! Hihetetlen!

Ma délután voltam plazmát adni, úgyhogy a nap első felére kellett időzíteni mindenféle edzést. Plazma után elvileg ugye pihentetni kell a karomat, tehát súlyzós edzés kizárt. Mivel mára azt terveztem előtte kellett letudnom.
Hátizom, mély hátizom volt terítéken. Ezeket egy kicsit elhanyagoltam és éreztem is az eredményét, de ennek vége. Úgy érzem elég jól átmozgattam mindent.
Mellizomra csináltam háton fekvős súlyzós gyakorlatokat és fekvőtámaszos gyakorlatokat. Egy kis munkát adtam a vállizmoknak is a végén. 45-50 percbe egyenlőre ennyi fért bele.

2011. június 6., hétfő

cél és eredmény

A 3. ugrókötél verseny értékelése következik. A mostani kiírásban nem volt megadva sem idő sem ismétlésszám. Annyit kellett ugrálni amennyi a csövön kifér.
Úgy gondoltam legalább valami célt ki kell tűzni, nem akartam csak úgy ugrálni a vakvilágba. Így jött a 6x300.
22 perc 10 mp alatt teljesítettem 30 mp-s szünetekkel. Ugrálhattam volna még tovább, de a végén már rendesen felakadtam néhányszor.
A víz szakadt rólam, úgyhogy elértem a kívánt hatást. Az itthon töltött hétvége után rám is fért.
Itthon mindig becsúszik egy két szalonnasütés, vasárnapi ebéd és sorolhatnám.


A zenéről majdnem megfeledkeztem:


Mert nagyon bájos!

2011. június 1., szerda

hanyagolt felsőtest

Az egész délelőttöm az önéletrajzok postázásával telt. Fárasztó és költséges meló meg kell hagyni. 
Az esti edzés 45 perc felsőtest 2 kg-os súlyzóval. Újra el kell kezdenem az erősítést és az igazság az, hogy már hiányzott ez a mozgásforma. A hétvégén a csajok is közölték, hogy egész szépen erősödött a felsőtestem, de azért a lelkemre kötötték, hogy ne vigyem túlzásba. Nem tervezem. Fehérje és egyéb dolgok nélkül nehéz is lenne.

Nos tehát a mai edzés: bicepsz, tricepsz, váll, és hát. Minden izomcsoportra 2-3 gyakorlat. 5x10-es ismétléssel. Van még hová fejlődnöm az tény. 
Holnap hazautazom, már lassan egy hónapja nem láttam a családot. Ígérem nem fogok lustálkodni.

A mai zene új kedvenc. Ajánlom mindenki figyelmébe az énekes fiút ;)

Élőben még jobban tetszik a hangja, ezért a 2. videó!