2011. június 20., hétfő

mindenféle történések (-15 kg)

Kezdem a bejegyzést azzal, miért nem jelentkeztem egy ideje. Sajnos azért mert nem nagyon tudtam edzeni egy normálisat. Nem tudom mi történt a hátammal, de a bal lapockám mellett teljesen beállt. Vagy elfeküdtem, vagy meghúztam edzés közben, nem tudom. A lényeg, hogy megkeserítette hetemet. Anyu próbálta átgyúrni mikor otthon voltam, egy kicsit jobb is lett, de edzeni nem mertem rá. Vicces volt, mert mikor a boltba tekertem, a fejem alig bírtam felemelni. Kínomban már csak röhögtem magamon.
A másik dolog, hogy otthon mindig rohan az idő. Napközben teszek-veszek, aztán meg azt veszem észre, hogy már vacsiidő, utána meg már nem akaródzik.

Ma már majdnem 100%-on volt a testem, úgyhogy nem volt kifogás. Egy hét kihagyás után arra gondoltam átmozgatom magam teljesen. A has kivételével szintem mindenre sort kerítettem. A hangsúly kicsit megint a felsőtest félé tolódott. Egy kicsit rákapcsolok farizom terén is, mert van mit formálni még. 
Arra az elhatározásra jutottam, hogy váltogatni fogom az alakformálós és az állóképesség fejlesztő edzéseket. Egyik nap az egyik másik nap másik.

Ja igen a -15 kg történetem. A hétvégén vendégünk volt, akivel tél óta nem találkoztam. Most ugye nyár lévén rövidnaci és póló a módi, ami kicsit kevesebben takar, mint a télikabát. Az ismerősöm megjegyezte, hogy biztos ledobtam vagy 15 kilót. És kedvesen hozzátette, hogy nehogy anorexiás legyek. Apu megjegyezte, hogy az nehéz lenne, mert az ebéd csülkös bableves és derelye. Be kell vallanom a hasam nagyon szeretem.  Nem mondom, hogy soha nem voltan 10 kilóval nehezebb, mint most. A lényeg, hogy most az edzéstől és nem a koplalástól nézek ki úgy ahogy.

A mai zene egy régi kedvenc együttestől:


1 megjegyzés:

  1. Az oldalsó fotók alapján tényleg nagyon vékony lehetsz, de ahogy nézem, izmosan vagy vékony, és ez tényleg nagyon szuper dolog. :) Vigyázz a mozgással még, nehogy visszaess, biztos rosszul mozdultál valamikor.

    VálaszTörlés