2011. június 26., vasárnap

paff!

Nem mondhatnám, hogy a héten toppon voltam. Testileg semmi gond, csak lelkileg egy kicsit megvisel ez az álláskeresés dolog. De fel a fejel, igaz?!
Az edzéssel sem úgy haladtam, ahogy azt elképzeltem. A héten a második edzésemet péntekre terveztem és bele is fogtam. Azt tudni kell, hogy ugye van szobatársam. Előtte nem jelent problémát a torna, de amikor beállít a barátja is akkor inkább abbahagyom a dolgot. Történt ez nevezetesen pénteken. Összesen 20-25 percre jutott időm. Főleg hasra, alhasra és fenékre csináltam néhány fincsi gyakorlatot.

A tegnapi nap úgy döntöttem elég a siránkozásból és a kifogásokból, elindultam egy kis késő délutáni futásra. Mivel egyedül mentem a városban kezdtem 3 km-rel. Aztán a futópálya felé vettem az irányt. Egy kicsit motiváltabbá tesz, ha mások is futnak nem csak én. Bár a városi futás is remek, abban az a jó, hogy nem körbe körbe rohangálsz. A pályán aztán ráhúztam még 4 km-t. Megint felosztottam 2000 m-es adagokra. Nyújtás előtt még támadt egy ötletem és nem is értem miért nem csináltam már korábban is.
A lelátónál felfelé vezető lépcsőn ugráltam néhány kört felfelé, lefelé inkább csak leszaladtam. Így is nagyon kellet figyelnem, nehogy lebukfencezzek, mert az nem lett volna szép látvány. Nagyon jó futós idő volt egyébként. Nem volt meleg, kb. szerintem 22 fok. Sütött a nap és kellemesen fújt a szél. 



Ma estére itthoni edzést csináltam. Annak örömére, hogy egyedül vagyok. Nem mintha nem szeretném a szobatársam. :)
Felsőtestre súlyzózás és fekvőtámaszok. Kedvenc keresztbe térdhúzós gyakorlatból 5x20.
Elkezdtem rákészülni a 300 guggolásra. Nem vagyok puding, de elég kemény dió. Három körre osztottam 3x100 -ra. Minden kör között "pihenésképpen" csináltam néhány kör farizom gyakorlatot. 
A 3x100 lebontva:
  •  3:22
  • 3:02
  • 3:07
A mai zene nagyon régi kedvencem. Nagyon sokáig ez volt a csengőhangom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése