2011. június 13., hétfő

ünnepi 1.

A hét egy kicsit gyengére sikeredett, a keddi edzés után volt egy kisebb szünet. Ennek töredelmesen bevallom a lustaság volt az oka. Egy kicsit visszavette a kedvem, hogy nincs társam az edzéshez. Azért a mindennapi bicózás nem maradt ki, mindig kellett mennem valahová. A szobatársam csütörtökön államvizsgázott, sikerrel. Tegnap aztán felül emelkedtem a dolgon és nekiálltam.
Gondoltam kihasználom a hosszú hétvégét. Tegnap (vasárnap) bevetettem a jó öreg 2 kg-os kézi súlyzókat és az egy kg-os lábsúlyokat. Az utóbbiakat a csuklómra szoktam feltenni ezzel növelve a terhelést. Egyelőre még nem szereztem be nagyobb kézi súlyzókat. Szerintem ez sem rossz alternatíva.
Sikerült megdolgoztatni a vállizmokat, bicepszet, tircepszet. Minden izomcsoportra csináltam 2-3 típusú gyakorlatot, 5x10-es ismétléssel.
A fekvőtámasz pozíciós keresztbe térdhúzásos gyakorlatot még mindig nagyon szeretem. Nagyon jól dolgoztatja a törzs oldalsó izmait és a felsőtest többi részét is. Hasonlóan jó az oldalra térdhúzós változat is.
Rájöttem, hogy jobban járok, ha keresek a gyakorlatokról képet. Köszönet Zuzanának:

A keresztbe térdhúzós változat:


És az oldalra húzós változat:

Mindkét típusú gyakorlatból 5x10.

A végére hagytam egy kis farizom blokkot. Főleg lábemeléseket csináltam nyújtott és hajlított lábbal, felfelé és oldalra egyaránt. 10-es ismétlésszámmal mindegyik 3 gyakorlattípusból váltott lábbal összesen 5 kört. A végére beszúrtam egy adag guggolást, 120 db 2 részletben. Edzek a 300-ra.
Este nem bírtam ellenállni a kísértésnek és elmentem futni. Téli szokásomhoz híven megint a városban futottam 4 km-t. Aztán bekocogtam a futópályára és ott még ráhúztam 3 km-t. Szeretek oda kijárni. Kicsit monoton, hogy körözni kell, de nagyon motiváló, hogy sokan sportolnak kint.

A tegnap felfedezett új zeném. Az MR2 Petőfin hallottam futás közben a Selector c. műsorban, ahol friss brit zenét játszanak. Szerintem futáshoz ideális:

1 megjegyzés:

  1. Ezt a "keresztbe térdhúzós gyakorlatot de imádom.:D Szinte minden edzésembe beiktatok belőle 50-et.:)Ezekért a 7km-es futásokért nagyon irigyellek. Nekem a futás nem nagyon megy, illetve nem is próbálkozom.:P Állóképességet fejleszteni inkább Zuzana gyakorlataival és ugrókötéllel próbálok.

    VálaszTörlés