2011. június 13., hétfő

ünnepi 2.

Gondolkoztam, hogy egy bejegyzésbe írom a két napot, de mivel találtam hozzá képeket lehet túl hosszúra sikeredett volna.
A mai edzést egy kihívással kezdtem. Az ötletet természetesen honnan máshonnan vehettem volna mint a Bodyrock.tv-ről. Persze egy kicsit módosítottam rajta. Pike Jump helyett lebegőülést csináltam. A szoba elég kicsi, nem szerettem volna kárt tenni valamiben :). 6 percről 10-re módosítottam az időt.
A gyakorlatok sorrendje a következő volt:
  • Jump Squat
  • lebegőülés
  • Mountaing Climber
Mindegyikből 10-10 egymás után 10 percen keresztül folyamatosan. A cél az volt, hogy a megadott időn belül minél több kört csináljak belőle. A végeredmény 11 kör lett. Ezt most nem tudom eldönteni, hogy jó vagy rossz. Majd egyszer megcsinálom megint, akkor már tudok véleményt alkotni.
Jöjjön néhány kép a gyakorlatok beazonosítására:

Jump Squat 

 Lebegőülés

 Mountaing Climber




A végét megspékeltem egy kis hasizom gyakorlatsorral. 
Próbálom konyhanyelven leírni, remélem érthető lesz. A hivatalos neve site plank.
Oldalt fekvés alkaron támaszkodva, a csípőt ebben az oldalfekvő helyzetben feltolom és visszaeresztem. Mindkét oldalra 10-10. Ebből 3 kört csináltam. 
5 kör lábemelés csípőtolással: háton fekvés, a kezem be szoktam tenni a fenekem alá, láb kinyújtva a föld felett, a lábam felhúzom és a fenekem megemelve feltolom. Ez az egyik kedvencem alhasra.
A végére hagytam egy adag orosz csavart 2 kg-os súlyzóval. 5x20 db.


Zene:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése