2011. július 13., szerda

hőség

Nem tudom ki az a fanatikus akinek még a legnagyobb hőségben is van kedve mozogni. Én este nyolc után vagyok csak használható erre a célra.

Hétfőn beugrottam Debrecenbe a maradék cuccomért, ugyanis kiköltözéskor maradt bent néhány motyóm. Mondanom sem kell, nem szándékosan. Már nagyon hiányoztak. Legjobban a sminkcuccaim és a Teva szandim, ami már a 8. nyarát húzza és még mindig remek állapotban van. Nem mondom hogy olcsó volt, mert 2004-ben 16000-ért vettem.
Kedden állásinterjún voltam, biztosítós meló. Nem hiszem, hogy ez a nekem való.
Úgy volt, hogy csütörtökön Pestre megyek interjúra, de ma délután telefonáltak, hogy átteszik jövőhétre, mert a hőségriadó miatt munkaszüneti nap lesz náluk.
Egy kicsit fárasztó ez a rohangálás, de majd csak lesz valahogy.

A heti edzésemről röviden. Debrecenben szerencsére kölcsön tudtam kérni volt szobatársam cangáját. Bejártam vele rendesen a várost. 10 km simán megvolt.
Ma anyuval voltunk tornázni. Béres Alexandra Vitalitás dvd-re szoktak edzeni. A mai mozgásigényemet teljesen kielégítette.

A végére megint csak nem zene hanem ezúttal filmajánló. Ajánlom mindenkinek. 100% hogy jó kedvre derít és még talán egy kicsit el is gondolkodtat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése