2011. július 26., kedd

lóhalálában

Az utóbbi egy hetem végig rohanás volt. Augusztus 1-től van munkám! Az elmúlt hetem albérlet kereséssel és egyéb rohangálással telt el. Nem sok egyéb dologra jutott időm. Ma költözés. Erről jut eszembe, nem lesz egy darabig netem az albérletben, de majd megpróbálom megoldani valahogy a posztokat. A héten még orvosi alkalmasságira is kell mennem. Utazok Pestre aláírni a szerződést. Okmányiroda stb. Ha még ez nem lenne elég szombaton az egyik legjobb és legkedvesebb barátnőm férjhez megy. Szóval buli ez a hét.
Remélem lassan lesz valami rendszer az életembe, úgy könnyebb az edzéseket is beiktatni.

Apropó, voltam Campus Fesztiválon és eljutottam a Parov Stelar Band koncertjére. Nagyon nagyon jó volt. Egy kis ízelítő azoknak akik nem ismerik az osztrák bandát:

 Élőben is isteni!

Próbálok minél hamarabb jelentkezni! Addig is hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése