2011. július 8., péntek

majdnem 7

Ne is kérdezzétek hova tűntem az elmúlt egy hétben. Nagyon össze-vissza vagyok mostanában. Költözés, lánybúcsú, diplomaosztó, családi ebéd, állásinterjú. Amikor lenne időm kedven nem nagyon van. Előfordul velem néha, hogy egyszerűen nem akarok semmit csinálni.
Ma viszont már betelt a pohár!

Cipőt húztam és elindultam futni. A közelben van egy nagyon szép tó ami körül egész használható út vezet. Van olyan rész ahol aszfaltos is. Az egész egy tájvédelmi körzetben található. Mázlista vagyok hogy ilyen helyen lehetőségem van futni. A terep változó, mert a régi erdészeti úton futottan, ami hol rosszabb, hol jobb állapotban van. Néhol belebotlottam egy kis sárba, ami a heti esőnek köszönhető.

Mára nem zene, hanem motiváló videó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése