2011. augusztus 6., szombat

első munkahét

Kemény időszak elé nézek azt hiszem. A héten letudtam az első igazi munkahetemet. Rengeteg tanulni valóm van még annyi szent.
A múlt hetem rohangálással telt. Orvosi vizsgálat, szerződés aláírás Pesten, esküvő.
De a héten végre összeszedtem magam és elmentem futni egy kört. Nem tettem túl magasra a lécet. 5 km lett a vége. Az volt a baj, hogy elég későn indultam neki a dolognak és mivel még nem ismerem a környéket nem akartam nagyon elkavarni.
Netem még nincs és nem is tudom mikor lesz. Most itthon vagyok, vagyis a szülői házban, ezért tudok jelentkezni.
Jövőhétre már talán belerázódok annyira a dolgokban, hogy el tudom kezdeni kialakítani  az edzéstervet, vagy egyáltalán valami rendszert.

A bejegyzéseket lehet úgy fogom megcsinálni, hogy begépelem és ha net közelébe kerülök feltöltöm egyben az egészet.

A heti kedvencemmel búcsúzom:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése