2012. január 31., kedd

15 perces kihívás repeta

Noémi sikerén felbuzdulva ismét nekiugrottam a 15 perces két gyakorlatból álló kihívásnak. A múltkori eredményt felülmúltam, 17 és fél ismétléssel. Gondolom holnapra meglesz az eredmény. Tervbe vettem hogy kb. egy hónap múlva megismétlem. Nagyon bejött ez a kombináció.
Bemelegítésnek ugróköteleztem egy kicsit. Bevetettem a tabata timer-t. Jó kis találmány. Gondolkoztam, hogy rendelek egyet, de ez még a jövő zenéje. Általában bent edzek a lakásban, kint főleg futni szoktam. 
30 mp edzés, 10 mp pihenőre állítottam és 8 körre. Összesen 3 kört csináltam végig. Váltott lábas, páros lábas, majd ismét váltott lábas sorozat. A végére rendesen sikerült belegabalyodni.
A mai menü tökfőzelék volt tojással és virslikarikával. Öndícséret büdös, így szokták mondani, azt hiszem, de nagyon fincsi lett. Vacsira túró joghurt egy kis aszalt fügével. Holnapi ebéd penne tészta paradicsomos gombás sonkás szósszal. 

A mai napom nem volt túl rózsás, ezért egy olyan zenét választottam amitől jó kedvem lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése