2012. január 24., kedd

bodyrock "light"

Zuzana mindig feladta a leckét.

A végén fekvőtámasz pozícióba alig bírtam hátraugrani. De azért végigcsináltam. Van két gyakorlat amivel egyenlőre nehezen boldogulok, remélem idővel könnyebb lesz. Az egyik a dive bomber a másik az egylábas guggolás. Szerintem nem kell magyaráznom miért. Ennél a két gyakorlatnál nem volt mese könnyítést kellett eszközölnöm. A fenekem egy kicsit fájt a tegnapi és az az előtti edzésektől, de nem volt vészes. 
Letudtam mindhárom kört kb. 25 percen belül. Kíváncsiságból szerintem megcsinálom ismét úgy egy hónap múlva. Szégyenkezni azért szerintem nincs okom.

A hét második felében nem tudom mi lesz. Csütörtök és péntek szabi, de lesz programom bőven. Ha sikerül valamit mozognom természetesen közzéteszem. Hétvégére legalább egy jó kis edzést be akarok iktatni, legalább 60 perceset.

Nagyon jó hangulatú klip, én is csak most fedeztem fel. Ezek a csajok nagyon vagányok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése