2012. január 8., vasárnap

deréktól felfelé

Jó hír hogy életben maradtam a tegnapi edzés után, sőt mi több nagyon feltöltött. Ezt már nagyon régen nem éreztem. Szerencsére már elfogyott az otthonról hozott elemózsia, így már tényleg csak azt eszek amit saját magam veszek. Természetesen ebbe nem tartozik bele a csoki és társai, meg egyéb szemét kaják. Jöhet a teljes kiőrlésű magvas kenyér, müzli, sovány túró, joghurt és gyümölcs. 
A hétre sok főzeléket tervezek. Hétfőre és keddre már ma megfőztem egy nagy adag tökfőzeléket. Sovány tejföllel és kevés liszttel behabarva. Nagyon fincsi lett, de lehet  ez csak az én véleményem.

Vacsira (edzés után) isteni finomat rittyentettem. 3 ek apró szemű zabpelyhet kevés mazsolával és tejjel felforraltam a mikróban. Összekevertem egy banános joghurttal és morzsoltam bele egy kevés túrót is. A zabpehely már nagyon hiányzott, de mindig elfelejtettem venni. A lényeg hogy most pótoltam. Sósan még sosem próbáltam, lehet itt az ideje.

Estére már elég komolyan éreztem a tegnapi kitörések eredményét, de ez nem szegte kedvem. Ma inkább a felsőtestre koncentráltam, nem véletlenül. 1. nagyon rám fér az erősítés, 2. ott nem volt izomlázam.
A 10-es és az 5-ös szám bűvkörében mozogtam. 10 ismétlés minden gyakorlatból 5 körön keresztül. Úgy látszik ez a köredzést téma nagyon fekszik. Az oka az lehet, hogy így nem válik unalmassá a gyakorlatsor, főleg így hogy teljesen egyedül csinálom végig, még a DVD-t sem rakom be. Megyek a saját fejem után, mint általában. Nem akartam túlzásokba esni, úgyhogy csak 2x2 kg-os kézi súlyzókat használtam.
Három blokkra osztottam fel és  közel 60 percet töltöttem mozgással.
Bemelegítésnek vállkörzés, törzskörzés, falnál fekvőtámasz (Fegyencedzés alapján).

1. mellizom, kar, váll, hát
  • egykezes evezés mindkét oldalra 10-10
  • lórúgás mindkét karral egyszerre 10
  • bicepsz - karhajlítás 10
  • előre emelés páros karral  10
  • oldalra emelés állva 10
  • női fekvőtámasz 10
  • nyomás vállról
2. has és derék
  • hasprés hajlított lábbal
  • oldalt fekvés, könyöklő pozícióból csípő feltolás
  • lebegő ülés
3. hátizom
  • hason fekvés karok magas tartásban és törzsemelés
  • karok oldalt derékszögben és csak a kar emel, alkar párhuzamos a talajjal
  • karok magas tartásban törzsemelés közben karok behajlítva test mellé húzva
A gyakorlatokat szépen lassan végeztem, nem a gyorsaság volt a cél.

A napi kedvenc pedig.....
Kicsit elmebeteg, de ez dobja fel a dolgos hétköznapokat! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése