2012. január 7., szombat

Első kihívás 2012

Ma először arra gondoltam elmegyek futni, előtte délelőtt nyakamba vettem a várost és bevásároltam. Legyalogoltam vagy 8 km-t. Általában mindenhová gyalog megyek, ritkán használom a tömegközlekedést. A kerékpárom jelenleg otthon tanyázik, itt nem tudom hol tárolni, ez nagy szívfájdalmam :(. 
Hazaérve  a nagy sétából ebéd. Padlizsános, gombás, paradicsomos, bazsalikomos, csirke spagettivel (természetesen durum tésztával). Aztán egy kis pihi és jöhet az edzés.

A kihívást mindenképpen ma akartam megcsinálni. Gondolkoztam rajta, hogy kimegyek a stadionhoz, de rájöttem, hogy a telefonomon nincs visszaszámláló és ugye egy sima stopperrel egyedül nem lettem volna hiteles. Viszont találtam a neten egy időzítős oldalt, probléma megoldva. Az alsó szomszéd nem biztos hogy nagyon örült nekem, de nem nagyon szoktam itthon látni. Ha valami nem tetszik majd feljön és szól.
A Formabontásra már feltöltöttem az eredményt. Nagyon jól éreztem magam edzés közben, persze tudom hogy holnap meglesz a böjtje. 
Köredzés szerűre vettem a dolgot, ami a következőképp festett.
Először a 2 perces ugrókötél blokk, ezt követte a kedvenc gyakorlatom (fekvőtámasz pozíció keresztbe térdhúzással) 20 db, majd egy kör jump squat szintén 20 db, kitörés hátra váltott lábbal 20 db. 5 kör lett belőle, egyenlőre többre nem futotta.

És ugye a lényeg:
1. kör: 197
2. kör: 245
3. kör: 257
4. kör: 215
5. kör: 260

Az utolsó körrel egy kicsit megszenvedtem, főleg a jump-nál kellett a kitartás. a végére levezetésnek betettem 3x40 törzsfordítást.

Vacsira túrót, gyümölcsjoghurtot és egy grapefruitot ettem. Megpróbálok változtatni kicsit az étrendemen. Este próbálok kevesebb szénhidrátot enni. Majd meglátjuk milyen eredménye lesz.

A mai zene a szilveszteri buli sztárja volt, gondolom senkinek sem kell bemutatni:




1 megjegyzés:

  1. Szia! Van valami jó és egyszerű padlizsános recepted? Vettem, de én még sosem készítettem... félek, hogy ehetetlen lesz :) Bár én mindent megeszek, ha tudom, hogy egészséges, de inkább legyen finom is... :)

    VálaszTörlés