2012. január 21., szombat

Farmer short projekt

Nem szoktam ilyet csinálni, de most úgy érzem elkél a motiváció!
Tegnap munka után tettem egy kört a városban, szerintem szerencsémre. Betértem a Springfield-be és beszereztem egy farmer rövid nacit. 38-as méret, amin  egy kicsit meglepődtem, bár ugye tudjuk, hogy a számozás sokszor csal. Rossz belegondolni, hogy középiskolás koromban 40, de inkább 42-es méretű nadrágot hordtam. 
A lényeg a következő! A naci simán feljön rám, nem arról van szó, hogy megvettem egy olyan cuccot, amit csak akkor tudok magamra húzni ha lefogyok X kilót. Az esztétikai látványon kell javítani. A lábam most nincs igazán abban az állapotban, hogy harisnya nélkül mutogassam  (persze télen nem is tenném). Lesz vele munka bőven, de a short nagyon tetszik és HORDANI AKAROM!


A remek motivációs tulajdonsága mellett nem elhanyagolható, hogy 6999,- helyett 1999,- volt. Ennyiért talán a kínaiban találtam volna valamit. (Megjegyzem semmi bajom a kínai áruházas cuccokkal)

Tehát a feladat: formás lábak!

És ha már bomba lábakról és egyebekről van szó nálam Ciara nyert!

1 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen nacikat. Én tavaly előtt levágtam egy régi farmeremet és kicsit kirojtoztam az alját. Na, az még jobb lett mint a bolti rövidnadrágok, mert a popsin feszül, a combot kiemeli :) Amúgy, megújult a blogom külseje! Most átláthatóbb.

    VálaszTörlés