2012. január 4., szerda

gyenge kezdés

Az igazat megvallva nem is nagyon számítottam másra. A futásban azt szeretem, hogy hosszabb kihagyás után is gyorsan bele tudok rázódni. Na úgy érzem az erőnléti gyakorlatokkal egy kicsit nehezebb lesz.
Mielőtt leálltam volna az intenzív tornával, súlyzózással, saját testsúlyos gyakorlatokkal úgy éreztem egész jó kondit sikerült összeszednem.
Ma szembesültem a szomorú ténnyel, hogy kezdhetem elölről. Bízom benne, hogy nem telik bele sok idő és ismét jól fognak menni  a fekvőtámaszok és a hasonló gyakorlatok.

A mai edzést amolyan bevezetésnek szántam. Nem is mertem nagyon duhajkodni. Az izületeim is el vannak szokva egy kicsit a terheléstől, kattogott is a vállam az elején. De lesz ez jobb is!
Egy kis gyors átmozgatásra volt csak erőm, időm. Kezdetnek szerintem ez is jó. Egy kis súlyzózás 2 kg-os kézi súlyzóval, hasra egy kis lebegő ülés és lábemelés, guggolás.
Ma végre bementem az egyik fitness terembe, ami pont útba esik munkába menet-jövet, de mindig elfelejtek bemenni, na ma végre hoztam órarendet. Elsősorban a spinning érdekel. Szerintem elmegyek egy próba órára a közeljövőben, ha tetszik akkor jöhet a bérlet. Egyetem alatt egyik félévben ezt vettem fel tesinek. Nem volt olyan intenzív mint a fitness termes órák, de ízelítőnek megtette az is.

Hétvégéig nem tudom tudok e mozogni még egy kicsit, remélem belefér az időmbe. Szombaton vagy vasárnap tuti lesz futás. Noémi pedig ugrókötél versenyt emlegetett :), na azt ki nem hagynám.

És a jelenlegi nagy kedvenc, imádom az egész albumot, de ezt a számot különösen:


3 megjegyzés:

  1. Hát akkor üdvözöllek az újrakezdők körében!:) Nem számít, hogy mennyit hagytunk ki, elkezdtük elölről. És ami a legfontosabb: tudjuk egymást lelkesíteni.Múlt vasárnap nekem is elég elkeserítőnek tűnt a helyzet, de már haladok. :)
    Ami a spinninget illeti: facebookon megkeresett Angéla (http://metalozott-testek.blogspot.com/),aki nemcsak lelkes bodyrocker, hanem spinningelni is szokott. Ha tanács kell, szerintem fordulj hozzá:)

    VálaszTörlés
  2. a spinning jó ötlet, én is eljártam néha itthon, Magyarországon. :)

    én is most kezdtem újra a diétát és a mozgást is, úgyhogy erősítem a csapatot. ;) :)

    VálaszTörlés
  3. A kajával általában nincs gondom, csak az ünnepek alatt szoktam nagyon durván bűnözni. A mozgás az amit sürgősen vissza kell építeni az életembe, mert piszokul hiányzik és nagyon szükségem van rá.

    VálaszTörlés