2012. január 22., vasárnap

hétvége, a hét vége

Utólag írom meg milyen napom volt tegnap, mert este már úgy éreztem nincs elég ihletem.
Viszonylag korán ébredtem szombati naphoz képest. Kávézgatás közben megírtam a rövidnacis posztot, aztán elindítottam egy mosást, közben pedig átvedlettem tornázós szerkóba és csináltam egy kis köredzést.

3 kört csináltam végig:
100 ugrókötél váltott lábbal
100 zárt állásból terpeszbe ugrás enyhét hajlított lábbal, kezek a tarkón
20 fekvőtámasz pozíciós térd keresztbe húzás
20-20 kitörés előre és hátra (egy ismétlés = ugyanazon lábbal előre és hátra) 

Az eredményt érzem a fenekemben, de jó is ez.
Az időt elfelejtettem mérni, de szerintem nem volt több 20 percnél.
Késői reggeli: hagymás bazsalikomos omlett teljes kiőrlésű kenyérrel. Ebéd, ami inkább estebéd lett: brokkolikrémleves, tejberizs mazsolával és fügével (mindkettő aszalt, belefőzve édesíti a rizst így már nem kell bele semmi plusz édesítő cucc).
Napközben még elfogyott egy banán és egy kis müzli is. Na meg persze egy nagy adag zöld tea.

Voltam bevásárolni úgyhogy ma főzőcske. A gombás csirkemáj már tuti, vettem csirkemellet is, abból pedig savanyú káposztás almás csirkét tervezek.

Mert nőnek lenni azért nem olyan rossz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése