2012. január 23., hétfő

A mai nap meglepetése!

Időben hazaértem. Hétfőn hatig dolgozunk, de általában nem sikerül időben elindulni, ma viszont szinte óramű pontossággal hagytam el a terepet és tényleg időben értem haza.
Ebédelni elég későn tudtam csak és délután elfogyott még fél banán és 2 db pogi úgyhogy még éhes sem voltam.  Ebéd: brokkolikrémleves, tegnapi káposztás almás csirke. (Még mindig isteni)

Rendszeresítettem egy füzetet amibe mindig lefirkantom az éppen aktuális edzéstervet, dátummal így vissza tudom keresni mikor mi hogyan sikerült.
A fenekem egy kicsit fájt ennek ellenére sikeresen átmozgattam azt is.
Szokásos 5 kört nyomtam végig, 5 gyakorlattal. Menetidő 17 p 46 mp.

  • spuat leg lift 10
  • site plankt 10
  • jump squat 10
  • lebegőülés 10
  • keresztbe térdhúzós fekvőtámaszos gyakorlat 10
Egy régi kedvenc gyakorlatot is beiktattam a végére (side lunge jump). Utólag jöttem rá, hogy ezt is bele akartam tenni a fenti edzéssorba. Ha már elfelejtettem megcsináltam utólag. 
3 x 50 db, mindegyik kör 1 percen belül. 

A végére már csak a nyújtás maradt. Azt senki ne felejtse el.

Egy jó kis lazulós szám a végére:


És még a klipnek is köze van a mozgáshoz!


3 megjegyzés:

  1. Verseny a blogban, ha van kedved, iktasd be az új ZWOD-ot is a héten :)

    VálaszTörlés
  2. Olvastam! Gondolkozom rajta, bár nekem a "fóka" a legnagyobb mumusom.

    VálaszTörlés
  3. Hát tedd le a térded, ha már nem bírod és valld be a könnyítést, ennyi :))

    VálaszTörlés