2012. január 30., hétfő

Megint egy olyan hétfői nap amikor belefért egy rövidke edzés

A hétvége a szokásos forgatókönyv alapján zajlott, gondolok itt arra, hogy némi bűnözés történt. Ennek magyarázata, hogy moziban voltam és családi programon. Nálam ez kikerülhetetlenné teszi némi nasi elfogyasztását. Kövezzetek meg, de úgy gondolom a rendszeres mozgás mellett bocsánatos bűn. A másik dolog ami miatt nem veszem olyan szigorúan a kalória kérdést az az, hogy a célom elsősorban nem a fogyás, hanem az alakformálás.  Hangsúlyozom még mindig SZEMÉT KAJA ellenes vagyok.

Négy nap maradt ki a mozgásban ha jól számolom. Ma ismét szerencsésen ért véget a munkaidő, rendszerfrissítés miatt ki kellett lépni, így "sajnos" nem tudtam tovább maradni.
Gyors bevásárlás után hazarobogtam, kigondoltam mihez is lenne kedvem, majd belevágtam. Felcsatoltam a lábsúlyokat (1-1 kg).
  • szumó guggolás, oldalra emelés mindkét lábbal 20-20
  • seprűnyeles gyakorlat (nálam már csak ez az elnevezés marad) 10
  • orosz csavar 2 kg-s kézi súlyzóval 50
  • női fekvőtámasz 10
  • guggolás felugrással 20
  • tricepsz 20


Ebből teljesítettem a kitűzött 3 kört. Ráadásnak beillesztettem még néhány gyakorlatot. A seprűnyeles gyakorlatból még 3 kört, nyomás vállról, karhajlítás (bicepsz), egykezes evezés mindkét oldalra - ugyanebből a kiinduló helyzetből oldalra emelés váltott karral, állig húzás. A 2 kg-os súlyzókat használtam egyenlőre. Amint visszanyerem a régi formám beszerzek nagyobb súlyokat is, vagy egyenlőre, a bokasúly felcsatolásával növelem.

Egy örömteli hírt eddig elfelejtettem megosztani veletek. Február 24. ismét a Fittaréna Debrecenben. Már nagyon várom, végre egy jó kis közös program a csajokkal. Aki megteheti látogasson el valamelyik helyszínre. Debrecenben zárul a sorozat, remélem idén is olyan remek és fárasztó lesz mint az elmúlt években. Jegyek elővételben 1500 Ft. Szerintem egy egész napos programért és főleg 5 óráért amit elismert prezenterek tartanak nem egy eget rengetően nagy összeg.

Eurovision 2012 kedvenc, tényleg bárhol megállná a helyét:



1 megjegyzés:

  1. Húha... aznap Salvus koncert Kalocsán. Na majd egyszer elmegyek én is :)

    VálaszTörlés