2012. január 1., vasárnap

nem fogadalom

Az elmúlt évben elég sok minden történt az életemben. Vége lett az egyetemi éveknek, megkezdődtek a dolgos hétköznapok és persze belevágtam ebbe a blog dologba. Bevallom először nem hittem volna, hogy valakit is érdekelni fog a dolog. A 2011-es évet 14 olvasóval zártam ami szerintem szenzációs, főleg úgy hogy sajnos az utóbbi időben nem sok értelmes bejegyzés született. El kell, hogy mondjam nem azért mert alábbhagyott a lelkesedés. Az okokat korábban felvázoltam ( időhiány, nethiány).
2012-ben lesz néhány igencsak motiváló esemény, ami lendít majd a dolgokon. Lehet sokan kiröhögnek ha azt mondom augusztusban két esküvőre is megyek és tuti formában szeretnék villogni. Szerintem ez egy egész jó célkitűzés.
Ha kiesnék a ritmusból keresek valami jó kis videót, vagy veszek magamnak valami klassz sportcuccot (na igen nőből vagyok). Ezek simán átlendítenek a holtponton.


Nem tudom idén  mit fogok másként csinálni a korábbiakhoz képest, de igyekszem a maximumot kihozni magamból.

2 megjegyzés:

  1. ha már motiváció ;)
    pont most tervezünk összegyűjteni egy rakat motiváló cuccot, ha van kedved, csatlakozz :)
    http://kvinnamann.hu/egyeb/palyazat-jatek-ki-hogy-erzi/

    VálaszTörlés
  2. De jó újra hallani felőled. :)
    Ahogy olvasom, te is ugyanúgy jártál mint én. Semmi időm nem volt a sok munka miatt. Ha edzettem is, azt csak félgőzzel.
    Az esküvő dolog jó motiváció, én júniusra tűztem ki a célom. :) Csupán csak azért, mert szerintem fél év elég lesz a topformához.

    VálaszTörlés