2012. január 12., csütörtök

stop shop futás

Be szerettem volna váltani a DM kuponomat szakácskönyvre, de a belvárosi üzletben már nem lehetett, ezért tervbe vettem, hogy este ha nem érek haza túl későn kifutok a város szélére az ottani üzletbe, hátha szerencsével járok. Azt kell mondjam már nem lesz Stáhl Judit szakácskönyvem. Elfogyott még a pontbeváltós akció vége előtt. Legközelebb majd jobban figyelek.

A lényeg viszont az, hogy ma végre ismét futottam. Majdnem 6 km-t egész jó tempóval (5 perc 25 mp / km). Az időjárás nem mondható mostanában hidegnek. A téli futónacim még nem is használtam idén. A szél eléggé fújt, ez kicsit megnehezítette a dolgom. De hát mi ez a -9 fokhoz képest amikben tavaly futkároztam.
Ma is kellemesen elfáradtam. Holnap biztos, hogy pihenő napot tartok, utazok és csak valamikor késő este érek haza. Az ugrókötelet azért becsomagolom, ki tudja mi lesz a hétvégén!

Ebéd tekintetében egy kicsit bűnöztem. Gulyásleves fánkkal. Vacsira mostanában nagyon bejön a túró, joghurt egy kis müzlivel keverve. Csillapítja az édesség utáni vágyat és még egészséges is. Szerintem érdemes kipróbálni.

Néhányszor már megkaptam,hogy elvont vagyok zenei téren. Én inkább úgy fogalmaznék, hogy elég széles az érdeklődési köröm.


Egy igazán jó zene szerintem, futáshoz nagyon király!

1 megjegyzés:

  1. Jó tempót futsz. Én is tervezem, hogy ha mégsem jön meg a tél jövő héten, szerda körül megyek ki ismét futni. Tavaly voltam fehér hóban, sokkal jobb, mint esőben vagy latyakban. Én is majdnem bűnbe estem, de csak kicsit engedtem a csábításnak, jusson is és maradjon is :)

    VálaszTörlés