2012. január 11., szerda

végre időben itthon

Az hogy a mai nap volt időm és erőm edzeni, egy szerencsés véletlennek köszönhető.  Ha nem jön az az áldott e-mail, hogy leáll a rendszer a munkaidő végén, tuti megint ott ragadtam volna. Persze nem azért mert annyira imádok az irodában ülni.
Mivel ma már fél 6 körül itthon voltam gyorsan átvedlettem edzős cuccba és csináltam egy újabb köredzés tervet. Hat gyakorlatot eszeltem ki és öt kört küszködtem végig. Félidőnél elgondolkoztam, vajon normális vagyok? Ezen persze nevetnem kellett, ami megint megnehezítette a gyakorlat kivitelezését. :)

Íme a sorozat:
  • lebegő ülés 20
  • mountain climer 20
  • kitörés hátra váltott lábbal 20
  • hajlított lábemelés fekvő helyzetben 20
  • guggolás 20
  • női fekvőtámasz 10
Az 5 kor összesen 550 ismétlés. Elindítottam a stoppert csak úgy kíváncsiságból. 21 p 18 mp. Ennek igazából akkor lesz jelentősége ha valamikor ismét megcsinálom a sorozatot.

A mai menü remek volt. Még tegnap este főztem tonhalas rizottót ebédre, a reggeli zabkása fahéjjal, vacsira virsli sajttal és teljes kiőrlésű magvas kenyérrel,  desszertnek pedig túró gyümölcs joghurttal és egy kis müzlivel. A kaukázusi kefírem persze ma sem marad ki.

A mai zenét ma csak 10x hallgattam meg egymás után...
A klip nem igazán nyerő nálam, de a számot imádom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése