2012. február 26., vasárnap

Fittaréna Debrecen 3.

Hol is kezdjem, hol is kezdjem! El sem tudom mondani mióta vártam a szombati napot, számoltam a napokat és persze próbáltam minél fittebb formába hozni magam, hogy bírjam az iramot.
Mondanom sem kell egyik programról sem szerettem volna lemaradni, amit nem csináltam végig annak pedig oka volt, de vegyünk mindent szépen sorjában! Összefoglalva a tegnapi napot: tutiszuperkirály volt!

  1. Az igazi küzdelem már 10-kor elkezdődött bemelegítést Szentgyörgyi Rómeó tartotta, ha ugyan bemelegítésnek lehet nevezni, mert volt rendesen ugrabugra, meg ütés-rúgás (ami mellesleg már nagyon hiányzott az életemből). Nekem személy szerint nagyon tetszett a KickBoksz óra amit tartott.
  2. Best Body Katus Attilával! Igazi mókamester és nagyon ért a nők nyelvén. Vigyorogva szenveded végig. Azt hittem a combjaim már elég erősek, de rá kellett jönnöm, hogy mindig van hová fejlődni. Rengeteg kitörés és guggolás követte egymást. Volt némi bohóckodás a végén, gyors levezetés és egy kis életmód tanácsadás biztató szavak kíséretében. Köszönjük Attila! :)
  3. A harmadik órával kapcsolatban rá kellett jönnöm,  hogy a dance aerobik nem az én műfajom.Varró Gyula tartotta az ún. Aerobik Performance órát. Több társammal egyetemben feladtuk a küzdelmet 10 perc után. Barátnőm haladó step-re járt, de neki sem ment valahogy a történet. Ez van!
  4. Mint utóbb kiderült jól is tettük, hogy tartottunk egy kis szünetet, mert a következő óra minden energiámat felemésztette. A kulcsszó Ironbox, mint mindig Tatarek Rezsővel. Apám az a pasi hihetetlen, a stílusát nem mindenki szereti, de meg kell hagyni, az órája minden egyes alkalommal mély nyomot hagyott bennem és szerintem mind a 600 társamban. Volt benne nem kevés ütés, intervall blokkok erősítéssel. Hihetetlen hogy ezt is széles mosollyal csinálta végig mindenki. Rezsi szavaival élve " küzdünk, mint malac a jégen"! És milyen igaz.
  5. Norbi és Réka. Most sokan lehet a szívükhöz kapnak ha azt mondom nálam a középmezőnyben teljesítettek. Egy valami nagyon rányomta a bélyegét az egészre és ez a zene volt. Bárány Attila nem a kedvence tény, de olyan hangos volt hogy  a hátsó sorban is enyhe halláskárosodást szenvedtünk a csajokkal, volt aki szabályosan befogta néha a fülét. Maga a hangosítás sem volt a legfényesebb, Rékából csak egy éles hangot lehetett hallani általában, Norbit meg szintén alig lehetett érteni. Maga az óra egyébként nem volt rossz, nekem ez volt az első élő órám velük. Rékára már tornáztam egy-két alkalommal otthon, de Norbi kimaradt az életemből eddig. Az aerobik mixet tehát vegyes érzelmekkel zártam.
  6. Újabb megállapítás, hogy a dance aerobik mellett a zumba sem lesz a kedvencem. Nem tudom miért, pedig a koreográfia itt követhető volt, táncolni is szeretek egyébként, lehet ezzel az életérzéssel nem tudok azonosulni. A órát Vieira Lívia tartotta. Többen nem is tudok róla írni igazából. Levezetésnek nem volt rossz, bár lehet jobban jártunk volna valami nyújtós pilates-es történettel. 

A hat edzésből egy maradt ki igazából, szerintem ez remek arány. Hatalmas pacsi minden társamnak aki végigküzdötte velünk a tegnapi napot! És persze köszönet a szervezőknek és az előadóknak!

Akkor tehát összefoglalnám, hol is fáj másnap. Meglepetésként vettem tudomásul, hogy annak ellenére, hogy a combom és a fenekem égett leginkább ma nem az jelentette a legnagyobb problémát. Na a hát, váll, oldalsó részek annál inkább. A karom azért még fel bírom emelni, annyira nincs vész!
Külön jó hogy az ajándékcsomagban van Intersport 15%-os kupon, aminek hamarosan a fenekére verek.

A mai napot úgy döntöttem pihenéssel törlöm, egy kis sétát azért beiktattam ebben a szép napsütésben.

Márciusban jön az újabb megmérettetés, Nivea Fitness Tour 2012. Ingyenes programok, regisztrációs ajándékcsomag. Addig is marad az itthoni kemény edzés.

Nem csak David Hasselfoff miatt:


1 megjegyzés:

  1. Varró Gyuszi irreálisan bonyolult órákat tart mindig. És nem csak a koreográfiájával van a gond, hanem a zenével is, mert olyanokat használ általában, ami nem annyira adja az ütemet, csak az tudja követni, aki tényleg érzi a zenét.
    Valamelyik facebook oldalon már többen jelezték is, hogy ők szívesen járnának hozzá, mert nagy név és mert tapasztalt és okos, stb, de követhetetlen órákat tart és akkor sem módosítja az óratervét, ha senki (!) nem tudja követni.

    Szakmai körökben ő nagy név, csak hát... senki nem érzi úgy, hogy túlságosan vendégbarát.

    De örülök, hogy ilyen kitartó voltál és ennyi órát végignyomtál :D Tök menő vagy!

    VálaszTörlés