2012. február 21., kedd

formás lábat mindenkinek és hét nyelven beszélő pulyka

Ma úgy érzem kitettem magamért, mind torna, mind főzés terén.
Váltott lábas ugrókötelezős bemelegítés volt 10 körrel. 30/10 mp. Az eredményt most nem pingálom ide, a lényeg hogy elég vegyes a statisztika.

500 ismétléses gyakorlatsort állítottam össze mára:

  • egylábas ugrálás ( kicsit olyan mint az indián szökdelés csak amikor leérkezek behajlítom a lábam és a másikat oldalra nyújtom, Zuzana Sexy Sweat in 400 Reps videójában ez az első gyakorlat) 20-20 ismétlés mindkét oldalra
  • háton fekvésből egyik lábam függőlegesen felemelem csípőt feltolom, aztán terpesz és hajprés majd a másik lábbal ugyanez és megint terpesz haspréssel, ezt vettem egy ismétlésnek - 10 ismétlést csináltam
  • álló helyzetből előrehajoltam kezemen végigsétáltam fekvőtámasz kezdő pozícióba majd leengedtem a törzsem, karok magastartásban törzsemelés és ismét vissza fekvőtámaszba és vissza álló helyzetbe - szintén 10
  • guggolás oldalra lábemelés - egy kör:  lábemelés guggolás lábemelés guggolás - 20
  • keresztbe térdhúzós gyakorlat - 20
Mire végignyomtam az 5 kört rendesen szakadt rólam a víz, nem hittem hogy ez lesz az eredménye.
A vasárnapi hegymászást érzem a combtövemben rendesen, kicsit olyan mint amikor kamasz koromban növésben voltam.

Azt minden bejegyzésből kihagyom, hogy edzés után nyújtok. Nagyon fontos hogy senki se felejtse el, hihetetlenül fontos!!!
El sem hiszem szombaton Fittaréna! Már úgy tudom jegyet nem is lehet rá kapni. 600 fős korlát volt.

A szép lábakról jut eszembe, már régebben megtaláltam ezt a képet és wow! Szerintem magáért beszél:
Az eredeti svéd Tetovált lányt nem tudom ki látta, de ott is elég szépen  ki van gyúrva.

Holnapra vagy valamikorra a héten tervezek egy intenzív felsőtestet, mert még mindig van mit erősíteni rajta. Túl sem akarom magam hajtani, szombaton szerintem eléggé ki leszek csinálva, pozitív értelemben persze!

 Zene helyett pedig ma recept:
Gombás-mozzarellás pulyka (holnapi ebédem)
A pulykamellet vékony szeletekre vágtam mediterrán fűszerkeverékkel meghintettem és kevés olajon átsütöttem mindkét oldalát. Sütés után tűzálló tálba tettem őket egymás mellé. Ugyanabban a serpenyőben átforgatom a felszeletelt gombát. Ha nagyjából átsült a pulykára szórom. Felkarikázott mozzarellát teszek a tetejére és betolom a sütőbe. 
Magam sem hittem volna, hogy ilyen isteni lesz. Rizst főztem hozzá.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése