2012. február 16., csütörtök

a héten még csak másodszor

Hétfő óta nem történt semmi edzés terén. Kedden névnapot ünnepeltünk, úgyhogy nem is aludtam itthon. Tegnap este meg úgy éreztem lappang bennem valami, amit ma egész nap éreztem. Lehet csak a frontváltozás, bár eddig ilyen problémát. Este hazaérve viszont már éreztem a késztetést a mozgásra. Szerintem csak az volt a bajom, hogy már érzem a hétvégét, fáradt vagyok és egy kicsit hisztis.

Ugróköteles bemelegítés 30/10 mp- re beállított tabatatimer. Most a 8 kört különböző technikával csináltam végig. Váltott láb, páros láb, egy lábon ugrálás, twist stb. Ez egy kicsit felrázott.
Mára nem  mondom, hogy intervall edzést terveztem de az lett belőle. Gondolkoztam hogy 8 gyakorlatból hány kört tudok megcsinálni, végül 5 lett belőle. Egy kör 8 perc, vagyis 50 mp/10 mp. Összesen tehát 40 perc. Próbáltam úgy összeválogatni a gyakorlatokat, hogy ne legyen egyhangú és mindent átmozgasson.
  • guggolás vállszéles terpeszben (26, 27, 28, 29, 27)
  • húzódzkodás - "seprőnyeles székes gyakorlat" (14, 15, 16, 16, 15)
  • terpeszes ugrálás enyhén hajlított térddel (45, 46, 45, 53, 50)
  • lebegőülés (30, 30, 30, 31, 32)
  • női fekvőtámasz (19, 18, 16, 18, 18)
  • háton fekvés - nyújtott lábbal lábemelés (17, 18, 22, 17, 21)
  • kitörés hátrafelé váltott lábbal (24, 28, 25, 26, 26)
  • fekvőtámasz - törzsemelés (10, 9, 10, 10, 10)
A hatást szerintem érezni fogom holnap. Remélem a karom fel bírom majd emelni. Holnap Debrecen, ha csak beteg nem leszek esetleg. Barátnős bulizós este. Vasárnap tuti lesz edzés, a szombatot nem tudom garantálni, attól függ hogy sikerül a péntek este.

Hipp-hipp-hurrá jövőhéten Fittaréna!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése