2012. február 19., vasárnap

a hetet záró edzés

Jó szokásomhoz híven szintén végignyomtam a ki a gyorsabb heti versenyt. Jelentem nem én vagyok a leggyorsabb, de nekem nem is ez a lényeg. Inkább csinálom szépen szabályosan a gyakorlatokat, nem kapkodva szépen kitartva.
A héten csak 3 edzésre futotta, de az utolsó kettő elég intenzívre sikeredett. A mai laza vasárnapra eredetileg nem terveztem semmi megerőltetőt, tekintettel arra hogy a péntek esti buli miatt tegnapról mára virradóra 11 órát aludtam ami nálam nagy szó. Reggel viszont eszembe jutott, hogy hoppá verseny!!!
Rövid 5 perces ugróköteles bemelegítés után nekiláttam.
6 gyakorlatot csináltam végig, de nem a szokásos egymás után szépen sorban hanem párosítottam őket, mindegyikből 10-10 és 5 kör.
Térdfelhúzást rájöttem én is meg tudom csinálni, ha a kér magas bárszékre támaszkodom, ez volt az első gyakorlat súlyzós vállgyakorlattal párosítva (feltolás).
Második kör kedvenc seprűnyeles húzódzkodás, és plank mindkét oldalra.
Harmadik kör vádli (lábujjhegyre állás) és oldalra emelés 2 kg-os súlyzókkal döntött törzzsel.

Aztán jött a versenyfeladat. Végig egyenletesen teljesítettem, egyszer álltam meg inni mert már nagyon muszáj volt. A hegymászós gyakorlatnál azt vettem észre, hogy egy kicsit kattog a combtövem, hogy ez miért van nem tudom?

Holnapra ismét isteni savanyúkáposztás-almás csirkét csináltam ebédre, nyammi!

Fábián Juli, imádlak!!!! Már már valószerűtlen a hangja szerintem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése