2012. február 6., hétfő

sütés-főzés edzés

A hétvégét csak úgy foglalnám össze röviden, hogy SZUPER volt. Félig spontán buli a barátokkal és egyéb szórakoztató dolgok ( hóangyal készítése a főtéren hajnali háromkor). Vasárnap csak késő délután értem vissza, még főzni kellett, mosást elindítani. Tehát nem szaporítom a szót, nem volt edzés.
Ma majdnem este 7 volt mire hazaértem munkából, de egész nap másra sem tudtam gondolni, mint hogy hazaérek és legalább 40 percet mozgással tölthetek, magammal foglalkoztatok.
Szokásos ugróköteles bemelegítés 8 kör 1 perces 15 mp szünettel. Ezt már nagyon megszerettem, gondolom a szomszédok is, bár még senki nem szólt és dörömbölni sem dörömböltek. 
6 gyakorlatos sorozatból összesen 3 kört csináltam. 
  1. székes-seprőnyeles gyakorlat 10 db
  2. nyújtott lábas lábemelés 1-1 kg-os bokasúllyal 10 db
  3. női fekvőtámasz 10 db
  4. guggolás 50 db
  5. keresztbe térdhúzós fekvőtámaszos 20 db
  6. törzserősítő gyakorlat (fekvőtámasz kiinduló helyzet de az alkaron támaszkodom, befeszített has és hát) 1 perc
Most nem indítottam stoppert, de a rászánt időt simán kitöltöttem. A nyújtást persze nem felejtettem el, senki se tegye!

A vörös- lencsés zöldségleves mellé sütöttem egy kis padlizsános-hagymás csirkét. 10 perces aprítós melóval nagyon jó kis ebédet lehet összehozni. Minden hozzávalót felkockáztam. Összeforgattam egy kis mediterrán fűszerkeverékkel, meglocsoltam olíva olajjal. Tűzálló tálba tettem, alufóliával lefedve majdnem készre sütöttem. Az utolsó 10 percben kicsit megpirítottam a tetejét. Szerintem isteni.

Egy kis pörgés estére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése